Archief - Urban : Cheratte

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouter_dc

Legacy Member
- Lens is vuil
- HDR is veel te overdreven, subtielere tonemapping zou mooiere resultaten opleveren
- Te veel om te klikken,

HansP

Legacy Member
lens vuil ??? :|
bij ene heb ik het gezien en toen is em zuivergemaakt !
bij welke heb je het dan gezien ?

wouter_dc

Legacy Member
De eerste die ik heb aangeklikt; Cheratte HDR/CheratteDSC01467_3_4_5_6

Tegelijk ne vieze vuile halo

edit; snel gescrolld door de niet-hdr foto's. Algemeen zijn ze veel te donker. in 3/4e van de foto's zit in het zwart amper tot geen detail meer in

HansP

Legacy Member
ja die puntjes heb ik bij die ook gezien en daarna direct gekuist , maar niet aan gedacht opnieuw te maken ... stom mja

wa bedoelde met die halo ... ?

wouter_dc

Legacy Member
Zelfde foto als in vorige post:

Lichtschijnsel rond uw toren

edit: als ge uw persoonlijke favorieten ff in img-tag zet, zal ik er eens over denken om over de compo en de rest te beginnen

HansP

Legacy Member
de 2 bovenste zijn tch rechtstreeks gelinkt nr de hele gallery ? snap niet wat u probleem is ...

wouter_dc

Legacy Member
Nummer uw foto's, en zet ze hier in


Dát is mijn probleem

Flipkikker

Legacy Member
-=Spyder.LA=- zei:
ja die puntjes heb ik bij die ook gezien en daarna direct gekuist , maar niet aan gedacht opnieuw te maken ... stom mja

wa bedoelde met die halo ... ?

Opnieuw maken was niet nodig, je kon ze met de clone stamp tool in photoshop weggewerkt hebben, als je dan toch de moeite stak in hdr merging...
(geen verwijt hé, gewoon een tip ;))

Foto's kan ik nu geen tijd in steken om die allemaal te overlopen, is hier (zoals wouter zei) de gewoonte om de beste van een serie hier te tonen en te nummeren zodat we er makkelijker op kunnen antwoorden. :)

Matt.

Legacy Member
Wat gezegd is. Over 't algemeen is de belichting en compo idd niet goed.

dresse

Legacy Member
kvind die urban foto's alleen interessant als er iets te zien valt van vroeger.. iets dat ons herinnerd aan hoe het er vroeger aan toe ging ofzo, een spoor van vroeger menselijk bestaan...
Daarom vindk de enige interessante uit de reeks die met de schoen.

chosen1

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ew FF, GC ftw!

dan verdient ge niet beter dan elke foto te moeten aanklikken :tongue:

:p



OT:

er zitten een paar HDR foto's tussen die lijken alsof ze screenshots uit een videospel zijn (deze bvb)

ik dacht altijd dat met HDR de bedoeling was om een realistisch belicht beeld te krijgen ipv iets kunstmatig

Matt.

Legacy Member
Toch, als je wil dat we gerichte commentaar geven op bepaalde foto's, post dan enkele foto's met img tags. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan