Archief - Uitwerken website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

swiers

Legacy Member
Beste,

Chapeau! Schilderwerken is een bestaande website van ons schildersbedrijf. Ik heb zelf het idee wat opgebouwd maar we zijn op zoek naar iemand die dit naar flash/php kan verwerken zodat we makkelijk updates en fotogalerijen kunnen toevoegen.

Het concept blijft hetzelfde het aantal paginas blijft beperkt tot 3 a 4 al de rest zijn galeries.

Is het zinvol om hiermee naar een bureau te gaan? We gaan in de de komende maanden ook drukwerk moeten laten maken voor magazines + huisstijl uitwerken.

We weten dus wat we willen we beschikken over goed fotomateriaal en zijn dus opzoek naar grafische ondersteuning.

We zoeken wel iets of iemand die officieel kan factureren.

+ aan welk budget mogen we ons verwachten op jaarbasis? 4 advertenties per jaar en huisstijl.

alvast bedankt

j design

Legacy Member
Volgens mij is het genoeg dat je binnne php blijft.

Naar een bureau gaan?
Ik denk dat voor het project zeker geen bureau nodig is, enkel iemand die een factuur kan uitschrijven..
Ik denk dat de meeste hier freelancers/studenten zijn <=> facturen.

dJeez

Legacy Member
Eventueel kan ook een bestaand Open Source CMS volstaan hé, dan hoef je enkel maar een template te (laten) maken. PHP/MySQL based kan je online testen op Home - OpenSourceCMS - Drupal of Joomla! zijn wel aanraders (voornamelijk door de grote gebruiksbasis, wat wel voordelen heeft + dat het iets makkelijker is om dan externe hulp in te schakelen dan als je voor een obscuur CMS gaat).

KoenDK

Legacy Member
zonder ervaring zou ik niet beginnen met een CMS eerlijk gezegd, jullie gaan daar veel te veel mee sukkelen :)
no offence, maar iemand die goed is in schilderwerken is daarom niet zo handig met computers, laat staan CMS'en :D

naar een bureau zou ik ook niet trekken... die kunnen schandaaaalig veel geld vragen :crazy: good luck finding someone in here :niceone:

swiers

Legacy Member
Alvast bedankt voor jullie reacties...

Wij zijn een redelijk groot maar jong bedrijf, ikzelf doe geen schilderwerken. Ik houd mij voornamelijk met papierwerk en management bezig. Ik ben ook wel wat thuis in CMS en PHP, maar ik heb niet voldoende kennis en tijd om dit allemaal te doen.

Daarom zoeken wij dit te outsourcen, bij voorkeur denk ik met een bureau zodat wij ook wat op zoek kunnen gaan naar ondersteuning in communicatie. Ik kreeg alvast een paar meldingen in mijn inbox, waarvoor dank.

Maar alle andere voorstellen zijn ook welkom. Wederom we zijn opzoek naar een solide partner die tegen een marktgemiddelde kan werken, het gaat ons dus voornamelijk over de kwaliteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan