Vlienuh
Legacy Member
hey
Woensdag en donderdag heb ik mijn toegangsexamen voor grafisch ontwerp in het sint Lucas in Gent. Mijn opdracht bestaat eruit om 12 foto's te trekken van mijn biotoop en een zelfportret en dan nog een schriftelijke proef en grafische opdrachten en een motivatiegesprek enz
Ik vroeg mij af of er iemand mij wa tips kan geven over hoe ik het best alles aanpak en is er nog iemand die nu woensdag en donderdag da gaat doen??
Pffff, kben zo zenuwachtig daarvoor eh
Woensdag en donderdag heb ik mijn toegangsexamen voor grafisch ontwerp in het sint Lucas in Gent. Mijn opdracht bestaat eruit om 12 foto's te trekken van mijn biotoop en een zelfportret en dan nog een schriftelijke proef en grafische opdrachten en een motivatiegesprek enz
Ik vroeg mij af of er iemand mij wa tips kan geven over hoe ik het best alles aanpak en is er nog iemand die nu woensdag en donderdag da gaat doen??
Pffff, kben zo zenuwachtig daarvoor eh

kdacht heel de tijd dat 2 en 3 juli was
Die was er alleszins niet door vorig jaar. Doe ook wat kleingeld mee en veel knutselgerief/tijdschriften. Een eindje verder is er een kopiezaak die sommigen wel nodig zullen hebben.
nuja morgen zo'n machien zoeken om uw foto's af te printen, staat zo één in de colruyt geloof ik :/..
