Algemeen een gebruiksvriendelijke site met een leuke indeling. Wel jammer dat er op de about us pagina eigenlijk niks staat dat mensen echt moeten weten (zeker met zo'n .com gaan ze denken dat je 'bedrijfje' US based is).
Ook worden er mij wat
teveel verschillende blauwtinten gebruikt:
- Logo blauw
- Achtergrond blauw
- About us icon blauw
- Get in touch icon blauw
- Hand in hand mannetjes donkerblauw
- Slogan background blauw (zet deze in het grijs van je mouse-over navigatie text)
- Kleine icoontjes in pagina hebben ook elk nog een andere blauwtint
Dat is wel jammer en best makkelijk nog aan te passen
Er zou wat me
er ruimte links en rechts van je Congratulations! bodytext mogen (kleeft nogal links en rechts).
Iets
meer line-height zou de 6 kleine textvlakjes wat luchtiger maken (ruimte is er toch)
Je promise is geen promise maar eerder een soort value...
Gooi deze weg
http://www.thewebhype.com/images/space.gif
Client en Get in touch pagina's zitten wel goed
Hopelijk ben je er iets mee.
Groetjes
Yoni