Skizzy
Legacy Member
Tadaaa!, mijn eerste sketchbook
.
Klein beetje info:
Ik zit sinds dit jaar op de PHL waar ik Grafisch ontwerp studeer. Ik teken dus elke week op school maar ik heb mezelf voorgenomen om een eigen schetsboek te maken zodat ik nog meer bezig ben met tekenen.
Ik ga proberen om hier toch enkele malen per week een / enkele pagina's uit mijn schetsboek of andere werken te posten.
Kritiek is altijd welkom, zolang hij maar opbouwend is
.
___________________________________________________________
Hieronder vindt je al enkele werkjes die ik voor school heb gemaakt:
Het zijn spijtig genoeg wel allemaal A3 tekeningen. Daarom heb ik foto's moeten nemen ipv scans. (En blijkbaar zijn mijn foto's nogal klein op flickr?)
* Waarnemingstekenen 1
- potlood
- 2 à 3u?
* Waarnemingstekenen 2
- houtskool
- 3u30
* Zelfportret 1
- houtskool
- 1u15? (thuis voor de spiegel)
* Zelfportret 2
- houtskool
- +3u (op school)
* Zelfportret 3
- potlood (1B + 3B)
- 45 min (thuis voor de spiegel)
Foto van mezelf ter referentie, anders kan ik ook om het even welk portret plaatsen natuurlijk
.
Dat was het voorlopig! Hopelijk tot snel
.
.Klein beetje info:
Ik zit sinds dit jaar op de PHL waar ik Grafisch ontwerp studeer. Ik teken dus elke week op school maar ik heb mezelf voorgenomen om een eigen schetsboek te maken zodat ik nog meer bezig ben met tekenen.
Ik ga proberen om hier toch enkele malen per week een / enkele pagina's uit mijn schetsboek of andere werken te posten.
Kritiek is altijd welkom, zolang hij maar opbouwend is
.___________________________________________________________
Hieronder vindt je al enkele werkjes die ik voor school heb gemaakt:
Het zijn spijtig genoeg wel allemaal A3 tekeningen. Daarom heb ik foto's moeten nemen ipv scans. (En blijkbaar zijn mijn foto's nogal klein op flickr?)
* Waarnemingstekenen 1
- potlood
- 2 à 3u?
* Waarnemingstekenen 2
- houtskool
- 3u30
* Zelfportret 1
- houtskool
- 1u15? (thuis voor de spiegel)
* Zelfportret 2
- houtskool
- +3u (op school)
* Zelfportret 3
- potlood (1B + 3B)
- 45 min (thuis voor de spiegel)
Foto van mezelf ter referentie, anders kan ik ook om het even welk portret plaatsen natuurlijk
.
Dat was het voorlopig! Hopelijk tot snel
.