Ziet er niet slecht uit alleen nog veel perspectieffouten, meer contructies maken,
denken in volumes, maar dat zullen ze u op school ook wel vertellen.
De onderwerpen zijn wel saai maar kom je moet ergens beginnen

.
Oah ja ik zie dat je met die bic of gilbert potloden tekent, ik haat die potloden dus,
er zitten stukjes in en dat hapert soms, maar veel erger is als je een oppervlakte kleurt dan zie je spikkels.
Probeer die van steadler of ander merk of zo, je zal het wel merken.
Groetjes,Tom