Surion_
Legacy Member
@The_Messenjah: ik ga vanmiddag eens naar Gent, dus kan ik meteen ook eens in de slegte/boekenvoordeel binnenspringen. ja, die cursus perspectief zou idd heel handig zijn! ik weet wel hoe het in zijn werk zit allemaal, maar ik heb geen idee hoe je dat in je tekening moet toepassen. thx
@Dieselpower: ja, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar als je van opzij naar een cirkel kijkt, moet die dan niet platter? is een cirkel niet alleen rond als je er pal van vanboven opkijkt? zeker al bedankt voor je uitleg.
@Dresse: you're totally right. in mijn ogen is een n00b iemand die slecht is, maar denkt dat hij supergoed is, met alle gevolgen vandien. een newb is idd iemand die slecht is, maar wil verbeteren. zo zie ik het toch
@Ravenslayer: bedankt voor je raad en link! soooo much to learn
@Soulless: ben van plan om volgend jaar een jaartje tekenschool te volgen denkik. is hier heel dichtbij dus zou maar dom zijn om die kans niet te grijpen
nu enkel maar hopen dat ze in de stijl lesgeven da ik graag zou doen nl. concept art 
@FurtiveDuck: inderdaad. ik begin meestal met het hoofd. beste voorbeeld is die draak van mij. ging mijn weg naar beneden toen ik plots zag dat mn papier te klein was. Thx 4 the tip!
Geen update nu..
heb gisteren jammer genoeg geen tijd gehad om te tekene.
Waarom ik heel graag concept art zou willen kunnen tekenen is, dat ik het gewoon heel leuk vind om te doen. maar ook omdat ik na mijn zesde DAE zou willen volgen. en een stevige basis is daar niet mis zoals ik heb gehoord
BTW, weet iemand of dat CA blad, imagine fx, ook in belgie te koop is? of is dit alleen via abonnement beschikbaar? ziet er alleszins interessant uit.
Nogmaals bedankt voor de reacties
Surion
@Dieselpower: ja, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar als je van opzij naar een cirkel kijkt, moet die dan niet platter? is een cirkel niet alleen rond als je er pal van vanboven opkijkt? zeker al bedankt voor je uitleg.

@Dresse: you're totally right. in mijn ogen is een n00b iemand die slecht is, maar denkt dat hij supergoed is, met alle gevolgen vandien. een newb is idd iemand die slecht is, maar wil verbeteren. zo zie ik het toch

@Ravenslayer: bedankt voor je raad en link! soooo much to learn
@Soulless: ben van plan om volgend jaar een jaartje tekenschool te volgen denkik. is hier heel dichtbij dus zou maar dom zijn om die kans niet te grijpen
nu enkel maar hopen dat ze in de stijl lesgeven da ik graag zou doen nl. concept art 
@FurtiveDuck: inderdaad. ik begin meestal met het hoofd. beste voorbeeld is die draak van mij. ging mijn weg naar beneden toen ik plots zag dat mn papier te klein was. Thx 4 the tip!
Geen update nu..
heb gisteren jammer genoeg geen tijd gehad om te tekene. Waarom ik heel graag concept art zou willen kunnen tekenen is, dat ik het gewoon heel leuk vind om te doen. maar ook omdat ik na mijn zesde DAE zou willen volgen. en een stevige basis is daar niet mis zoals ik heb gehoord

BTW, weet iemand of dat CA blad, imagine fx, ook in belgie te koop is? of is dit alleen via abonnement beschikbaar? ziet er alleszins interessant uit.
Nogmaals bedankt voor de reacties

Surion


bah grid