The recycleload
Legacy Member
Dag, ik ben Tom volop aan het leren tekenen;
Ik ben zeer blij dat de sketchbook prefix er nu is,:applause:
ik hoop dat iedereen nu begint te tekenen met potlood en papier in de plaats van het gebruiken van die
afschuwelijke photoshopfilters.
Hier zijn mijn schetsen van de afgelopen week,
Ik ben zeer blij dat de sketchbook prefix er nu is,:applause:
ik hoop dat iedereen nu begint te tekenen met potlood en papier in de plaats van het gebruiken van die
afschuwelijke photoshopfilters.
Hier zijn mijn schetsen van de afgelopen week,


)