syndrom
Legacy Member
Joplakee.
tomhuveners zei:u markers gan wel goe, khad de mijn nog nie tegoei open en die waren al half uitgedroogd
in men sketchbook werk ik niet met fosca markers, gewoon zwarte stiften. Stiften zijn beetje te duur om maar zo een beetje te prutsen hehe.


vb
haha
