Archief - SKETCHBOOK: reavx

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
canvas%20002%20(800%20x%20600).jpg


Joplakee.

tomhuveners zei:
u markers gan wel goe, khad de mijn nog nie tegoei open en die waren al half uitgedroogd

in men sketchbook werk ik niet met fosca markers, gewoon zwarte stiften. Stiften zijn beetje te duur om maar zo een beetje te prutsen hehe.

flameboy

Legacy Member
vind de menselijke figuren toch cooler dan de konijntjes enzo...
maar toch goed werk! nu nog beginnen oefenen met de bus :p

syndrom

Legacy Member
hoh kdenk infeite dak nooit zoiets zal doen met de bus, khou wel van de manier waarop ik het nu doe.

En wie weet kan ik later wel eens stuk verkopen als er interresse voor is :d

tomh

Legacy Member
kvind het echt sjieke stijl ma mss wa meer schaduw in u konijn, zo langs zijkant > check dieselpower zijn werk

tomh

Legacy Member
hehe, gij blijft bezig :p
ma prbeer eens met zo schaduw langs de kanten van u mannekes? nee?

deze laatste is wel nice. witte stippels met tipex? of ?

vincentvc

Legacy Member
De stijl die je hanteert is helemaal niets nieuws, maar je weet er wel veel leuke dingen mee te doen. En je mengt ook verschillende dingen, leuk. Zo van die dingen zie ik graag urban. Goed bezig! :)

Jammer van die laatste slechte kwaliteit webcamshots.

w00tw00t

Legacy Member
ViniMan zei:
De stijl die je hanteert is helemaal niets nieuws, maar je weet er wel veel leuke dingen mee te doen. En je mengt ook verschillende dingen, leuk. Zo van die dingen zie ik graag urban. Goed bezig! :)

Jammer van die laatste slechte kwaliteit webcamshots.

Nieuwe stijl ontwikkelen is enorm moeilijk. Omdat veel al eens is geweest en je meestal inspiratie haalt van bestaande werkjes. Beste is gewoon combineren denk ik.

syndrom

Legacy Member
tomhuveners zei:
hehe, gij blijft bezig :p
ma prbeer eens met zo schaduw langs de kanten van u mannekes? nee?

deze laatste is wel nice. witte stippels met tipex? of ?

Meh ik suck in schaduw werk, da komt nooit goed als ik da probeer. Meer oefening is nodig, nu als ik het in mijn handen heb heb ik niet het gevoel dat er iets ontbreekt hehe. Witte delen zijn met een witte posca stift gedaan.

Ik ben fan van karton als medium, het heeft iets cools.

syndrom

Legacy Member
vooral kijken voor stiften gebaseerd op verf.

Poster markers, posca zijn wel goed, wel nogal duur.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Haha die laatste is zalig ^^
In betere kwaliteit posten zou leuk zijn :)

syndrom

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Haha die laatste is zalig ^^
In betere kwaliteit posten zou leuk zijn :)

ok baas :bow:

Neenee, er komen wel betere shots, heb geen camera liggen :(

Cederzo

Legacy Member
knap markerwerk reavx :niceone: tis idd spijtig dat het zo duur materiaal is he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan