Archief - SKETCHBOOK: Flipkikker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flipkikker

Legacy Member
Ook es een sketchbook starten,
updates zullen niet snel op mekaar volgen waarschijnlijk,

maar ik moet regelmatig wel iets tekenen voor school, wat hier dan in komt. :)

Als kick-off, een WIP:

Examenopdracht Grafiek, Mediaplayer skin voor SF-Film/Spel naar keuze.
Heb gekozen voor Half Life 2, en er enkele vijandelijke elementen ingestoken:

Recipe4hate

Legacy Member
Aan de linkerkant zit het goed, maar rechts ben ik minder overtuigd van het geheel dat je probeert te vormen. HalfLife 2 is wel herkenbaar erin.

Conqie

Legacy Member
Ik vind het een rare combinatie van links & rechts, lijkt erop dat je nog snel een stukje moest aanmaken.

Flipkikker

Legacy Member
Mss had ik het er duidelijker bij moeten zetten, maar het is dus een WIP:
Work In Progress ;)

De rechterkant is nog niet afgewerkt maw (de linkerkant overigens ook nog niet helemaal)

Zal uiteindelijk ook wel proberen de kleuren nie te veel te laten vloeken met elkaar,
want combinatie van die creatures moet er nog duidelijk genoeg uitzien ook

Flipkikker

Legacy Member
Grootste deel is gedaan,
heb ook proberen rekening te houden met lichtweerkaatsing en uitstraling van bepaalde kleuren

Nu nog de knoppen erin, de tekst, en mss nog het playlist+equaliser kader



Moet dit vrijdag dus indienen, maar morgen hebk weinig tijd om er nog drastisch veel aan te veranderen, (moet nog bijhorend moodboard maken ook + leren aan een ander vak waar ik dezelfde dag examen van heb :x)
zou toch graag nog wat meningen hebben mbt afwerking :)

wouter_dc

Legacy Member
Seg Flippe, wa hebt gij gecreëerd in Rhyno? :) En kent gij een Julie? :p Heeft ook net hare mediaplayer af :D

Btw; Imageshack laadt hier niet :'(

Flipkikker

Legacy Member
Ik was vannacht om 3u al klaar met de mediaplayer, maar ik krijg em niet online :s (imageshack en men webspace geven een time-out, ws doordatk op smallband zit)

Julie zou ik moeten kennen ja, maar we praten nooit met elkaar :p

In Rhino bennek nog bezig aan een staafmixer van Braun, had al lang af moeten zijn eigenlijk mrja :x
Had ook wel iet spectaculairder moeten nemen, maar dan ging ik minder vrije tijd hebben :baard:

mj_dask

Legacy Member
nice mediaplayerke:) het organische is wel mooi derin te zien!
mijne is wel pak abstracter, mr da hangt natuurlijk van film/game af é
merci voor die talloze raadgevingen op msn! zowel illu als photoshop als rhino :p

grtz

Naxalite

Legacy Member
wouter_dc zei:
Seg Flippe, wa hebt gij gecreëerd in Rhyno? :) En kent gij een Julie? :p Heeft ook net hare mediaplayer af :D

Btw; Imageshack laadt hier niet :'(

Julie VB?

Flipkikker

Legacy Member
Zo, eindelijk gelukt om online te zetten:




Dit exemplaar wordt ingediend:

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan