Drommels.
Legacy Member
Goeie avond iedereen!
Ik ben Mattijs en kijk hier al een tijdje gewoon rond. Heel af en toe post ik eens wat, maar ik denk niet veel mensen mij hier kennen
. Als ik wat tijd heb stel ik mij eens uitgebreid voor in de voorstel-thread
.
Via deze sketchbook zou ik graag wat feedback hebben over mijn tekeningen. Een vraagje: mogen stencil-schilderijen hier ook gepost worden?
EDIT: zie 5e post voor stencils
Om te beginnen: enkele tekeningen met chinese inkt + waterverf.
1.
2.
3.
4.
Wat denken jullie? Redelijk amateuristisch denk ik?
mvg!
Mattijs
Ik ben Mattijs en kijk hier al een tijdje gewoon rond. Heel af en toe post ik eens wat, maar ik denk niet veel mensen mij hier kennen
. Als ik wat tijd heb stel ik mij eens uitgebreid voor in de voorstel-thread
.Via deze sketchbook zou ik graag wat feedback hebben over mijn tekeningen. Een vraagje: mogen stencil-schilderijen hier ook gepost worden?
EDIT: zie 5e post voor stencils
Om te beginnen: enkele tekeningen met chinese inkt + waterverf.
1.
2.
3.
4.
Wat denken jullie? Redelijk amateuristisch denk ik?
mvg!
Mattijs


