Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt, ik zit hier constant met 'n blad voor mij. Maar het zit echt nog 'n klas onder u, zo'n kleinkind tekeningen dak nog maak.dresse zei:observeren, oefenen, oefenen en nog is oefenen
ge komt er wel.
Voor da ge het weet zit ge op "mijn niveau" en beseft ge dat ge eigenlijk nog geen zak kunt tekenen wanneer ge op conceptart rondsurft...![]()
twoen zei:da paard vind ik nu echt lelijk
hoort toch niet bij die reeks he?

) De linkervoorpoot moet iets meer naar achter denk ik, tlijkt alsof het paard zijn ruggegraat gebogen is. Het meer menselijke deel van het paard ziet er wel goed uit imo. Mooie werkjes!dresse zei:observeren, oefenen, oefenen en nog is oefenen
ge komt er wel.
Voor da ge het weet zit ge op "mijn niveau" en beseft ge dat ge eigenlijk nog geen zak kunt tekenen wanneer ge op conceptart rondsurft...![]()


.
... waardoor het wel kan zijn dat beide niet echt overeenkomen...dresse zei:ik teken altijd in volumes
Animatiefilm eh.. daar hameren ze zo veel op volumes dat ge der ziek van wordt.
maar ik geef toe dat ik bij het paard een beetje gecheat heb en dat daardoor er iets mis kan gegaan zijn... Het lijf is volledig van scratch, maar dan heb ik een afbeelding van een paard gezocht, eronder geplakt en overgetekend... waardoor het wel kan zijn dat beide niet echt overeenkomen...
Maar ik zie toch die tekening anders als jij.