Archief - SIG's? ill make em.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xyounessx

Legacy Member
als er iemand een signature nodig heeft hoeft het maar te vragen , ik wil wel een kleine betaling niet veel hangt van de moeilijkheid van de sig af .
als je wil moet je me maar eens iets laten weten op [email protected] .
zoals je wilt (= ,
sorry dat deze thread niet zo professioneel gemaakt is maar ik heb vandaag niet veel tijd ;) ik zal later wel wat verandere.

THX for Reading :niceone:

tetty

Legacy Member
Fail.

Wa zijde nu met da te adverteren op een forum waar geen afbeeldingen als sigs toegelaten worden.

enj0i^

Legacy Member
en met uw tekst zo te veranderen is het enkel maar minder leesbaar geworden :s

Vanos

Legacy Member
enj0i^ zei:
en met uw tekst zo te veranderen is het enkel maar minder leesbaar geworden :s

Probleem aan de oogjes ofwa ? Voor mij is het even leesbaar als gewone tekst..

syndrom

Legacy Member
lol @ betaling voor tutorial siggies.

nee wacht, lol @ hele thread.

En typ es je tekst nie zo groot man, je komt over als een mongool

Recipe4hate

Legacy Member
reavX zei:
lol @ betaling voor tutorial siggies.

nee wacht, lol @ hele thread.

En typ es je tekst nie zo groot man, je komt over als een mongool

Big 2nd, op het internet vind je 1000 tutorials die GRATIS zijn voor zo'n sigs. En waarom sta je zo te roepen? De enige mogelijk geïnteresseerden schrik je zo nog af ook.
Ik denk dat een slotje het best is, anders gaan er de volgende dagen talloze gelijkaardige topics opduiken omdat iedereen denkt zo snel geld te verdienen :naughty:

Edit: 't is ook niet verstandig om je mail-adres hier zomaar te geven. Dat zou je wel eens zuur kunnen opbreken

GregoryCo

Legacy Member
Is het omdat het nieuwjaar is dat er overal zo'n threads zijn? Iemand heeft geld nodig denk ik om te kunnen feesten...
Nuja kdenk nie da ge hier veel klanten zult hebben hoor, de meesten kunnen dat zelf wel sigs maken

SweetEmmaRose

Legacy Member
Laat deze gewoon rustig naar onderen verdwijnen jongens :p

ravenslayer

Legacy Member
And demolition in 5..4..3..2..1
Btw hoe ziet een protopic er dan uit?

- CooKie -

Legacy Member
Duuuuuuuuuuuuude, der zijn genoeg leuke jongens op verschillende fora da GRATIS sigskes make voor mede-posters.

boogje

Legacy Member
- CooKie - zei:
Duuuuuuuuuuuuude, der zijn genoeg leuke jongens op verschillende fora da GRATIS sigskes make voor mede-posters.

Of avatars, zoals Vi$ual.:doc:

dresse

Legacy Member
welke dwaas heeft da hier in gfx gesmeten??
of is da hier origineel geplaatst?
lijkt me niet aan de reply'ers te zien..

Enfin, verkeerde prefix + belachelijke topic.
slotje op dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan