Archief - Servage

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiZon

Legacy Member
Hey

Ik ben op zoek naar een nieuwe hoster want ik ben niet langer tevrede over mijn huidige host. Ik heb op zoek naar een mooi aantal GB's en Uptime voor een schappelijke prijs.

Na wat onderzoek in de sticky heb ik Servage gevonden.
Bij servage krijg je gek veel GB's voor een zeer mooie prijs maar blijkbaar zijn er heel wat problemen met uptime.

Kan iemand hier wat uitleg over geven of kent iemand soms een gelijkwaardig alternatief (ik heb zo een 5 GB's nodig).

Bedankt
Bart

dupondje

Legacy Member
Als 510gb kunt leveren voor nog geen 7eur, dan weet ge gewoon dat da nie pluis is ...

DJ_ILLEGAL

Legacy Member
ik heb servage,
GEWELDIG goede support 24/7 site is ok

duits bedrijf

1 nadeel soms kunnen ze je webspace op een trage connectie zetten, gewoon ff vermelden en dan brengen ze het in orde.

geen problemen met gehad en voor 7€ kunde ni sukkelen he :)

Moby

Legacy Member
Dat is het concept van "overselling" (wat zeer gangbaar is in de industrie) en waar ik vermoed dat ze de zwaarste verbruikers wel zullen terugschroeven...

Binnen de hosting wereld heb je twee concepten:
- "1 euro"-hosting : damn cheap naar disk/bandwidth, maar verwacht niet veel van de service (of soms zelfs uptime)
- service gerichte hosting : wil je zeker zijn van uptime of van ondersteuning, dan betaal je daarvoor

Ben je naar het eerste op zoek, of naar het tweede? ;-)

Neem anders eens een kijkje op WHT, daar kan je (in mijn ogen) de betere webhosters vinden.

Mista Molla

Legacy Member
one.com, ben der zeer tevreden over, activering is vaak nog de dag zelf met visa e.d., niets op aan te merken...

tha_rippa1be

Legacy Member
DJ_ILLEGAL zei:
ik heb servage,
GEWELDIG goede support 24/7 site is ok

duits bedrijf

1 nadeel soms kunnen ze je webspace op een trage connectie zetten, gewoon ff vermelden en dan brengen ze het in orde.

geen problemen met gehad en voor 7€ kunde ni sukkelen he :)

Inderdaad, enkel de uptime problemen zijn wel wat erger dan jij ze laat uitschijnen imo.

> Ik zou niet opnieuw voor servage kiezen. (En zeker al niet als het voor een bedrijfswebsite of iets anders belangerijk te hosten is)

frenzal

Legacy Member
aub geen one.com aanraden, one.com heeft niks anders dan beperkingen ik geloof dat de php memory_limit bv op 8mb sta. Als je gewoon veel opslagruimte aan een lage prijs wil kan het wel intresant zijn, maar zeker niet voor serieuze webontwikkeling.

TiZon

Legacy Member
GOh, het zou gaan over een persoonlijke site (Wat foto's en dergelijke) en een site voor een club, vooral foto's... Maar wel high-res allemaal... Foto's alleen zijn 2 GB. Het is niet dat ze heel veel bezoekers hebben, het is meer voor onder de leden.

Is Servage dan het proberen waard?

dendaak

Legacy Member
Goh, kan je geen bedrag zeggen?
Ikzelf zit bv bij solarvps @ 300euro per jaar, en dat is echt nice 25GB + 600GB trafiek.
Géén klachten...

Ik heb servage gebruikt als filestorage, en dat werkte wel heel goed daarvoor moet ik zeggen.
"Janvier" van op het forum hier zit daar ook bij gehost dacht ik.

Mvg, Ward
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan