Ik hoop voor u dat je tussendoor niet zo even een zandbankje weg-gephotoshopt hebt.. Btw..een gemiddeld repro-center (PMR in Etterbeek bvb), een printer van architectuurplannen of een kleine zelfstandige belichter, hebben doorgaans wel een scanner van groter formaat.