Archief - SEARCH: lightwave tutorials

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lama`NiFkE

Legacy Member
Hoi,

'k heb nu sinds 2 dagen Lightwave 8.5 (8.0 + 8.5update) geïnstalleerd.

Heeft iemand hier voor goede (nederlandstalige als mogelijk) tutorials hoe ik simpele dingen maak, met de camera werk en hoe ik bijvoorbeeld een arm kan doen bewegen of een knie...


Greetz,
NiFkE

orez

Legacy Member
2 prefixen en nog de verkeerde? je zoekt iets... SEARCH... en neem es de stickies door, je zal daar wel genoeg links vinden

dresse

Legacy Member
als ge wilt, ik verkoop momenteel men boek "inside lightwave 8"
zeer goed boek om alle basis te leren (beste eigenlijk)
Ge moogt em hebben voor 30€. heb em nieuw gekocht voor 70 en is nog in perfecte staat... tis wel int engels te doen, ma tis zeer simpel engels...

Lama`NiFkE

Legacy Member
wow frenzal nice ^^
zeker leuk met die oefeningskes kzal die es proberen van de vakantie :) hopelijk lukt het dan ook ;)

echt merci !

@ dresse uw tekeningen zijn prachtig :o (die schetsen)

dresse

Legacy Member
zijn er zeer oude... moet is dringend men site updaten...
ma ge koopt men boek dus ni? :)

Lama`NiFkE

Legacy Member
als ik die cursus zie + oefeningskes + nederlands

is de kans idd groot dat ik dat niet zal kopen, sorry m8 :p

btw wie heeft soms de oefeningen van dezelfde cursus die ontbreken ? :puppyface:

Lama`NiFkE

Legacy Member
leuke site tnx greenmoon maar kzal voorlopig eens die cursussen doornemen :)

DieselPower

Legacy Member
Ik denk da iedereen hier voor zichzelf wel kan uitmaken wat hij/zij vindt dat kan of niet kan? Dat is uw verantwoordelijkheid toch ni?

Greenmoon

Legacy Member
Is inderdaad mijn verantwoordelijkheid ni, iedereen mag posten wat hij/zij wil, maakt me niks uit.
Heb in't verleden wel al eens vodden gehad met iets gelijkaardig... de les die ik toen geleerd heb is dat scholen meestal ni met zo'n dingen kunnen lachen...
Een ervaring die ik frenzal echt wel zou willen besparen, geloof me maar.

Lama`NiFkE

Legacy Member
ja zeg ik ga niet naar een school gaan waar ik maar voor 1 vak interesse heb hé ;)
en je kunt er maar van bijleren dus zo slecht is het niet... wie weet lezen anderen dit ook nog en zitten we met nieuwe talenten..

Btw greenmoon alle foto's bijna op google zoude dan ook niemer mogen gebruiken é ;)

frenzal

Legacy Member
Het was uiteindelijk wel verkeerd van mij om ander mans werk zomaar op internet te gaan verspreiden. Met de vele informatie die rond gaat online wordt er soms niet genoeg bij stil gestaan over de copyright van sommige zaken. Na even met mijn neus op de feiten te zijn gedrukt heb ik de desbetreffende bestanden offline gehaald.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan