Archief - SEARCH: Imagine FX

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Surion_

Legacy Member
Hey iedereen,

ik vroeg me af of dit magazine genaamd imagine fx ook in belgië te koop was.
Niet via subscription maar ik bedoel in de gewone krantenwinkel. en zoja, waar?
En wat vinden jullie van dit magazine?

Bedankt bij voorbaat,

Surion

DieselPower

Legacy Member
Vraag eens bij uw lokale krantenboer of hij die niet zou kunnen bestellen voor u en gij die daar dan elke week/maand komt halen? Anders zou'k eens kijken naar international magazine stores ofzo. De precieze naam ontglipt me even maar het is een blauw logo met letters met dikke schreven en een open boek er onder.

LunchBox

Legacy Member
op de meir is er een winkel met ontzettend veel geïmporteerde magazines.. daar ga je dat waarschijnlijk wel terugvinden. (tis vlakbij het standbeeld op de splitsing met de jesus-straat.

DieselPower

Legacy Member
Ik bedoel die ^
Is er in de Leuven ook in de diestsestraat

The recycleload

Legacy Member
Ik heb er laatst een gekocht in Hasselt in het begin van de grote winkelstraat is er een winkel gespecialiseerd in tijdschriften, het is wel enorm duur 13eur.

Maar het is wel een zeer goed tijdschrift je leert er veel van bij en ik ga binnenkort er een abonnement op nemen dan kost het nog zo'n 7 Eur per tijdschrift.

Het is echt de moeite waart als je into digital painting en concept art bent.

KenSpectre

Legacy Member
Hoe noemt da winkelke in Hasselt? Ook eens gaan rondzien :)

The recycleload

Legacy Member
KenSpectre zei:
Hoe noemt da winkelke in Hasselt? Ook eens gaan rondzien :)

ik weet de naam niet maar als je vertrekt vanaf de kaai in hasselt zo de grote winkelstraat in ,is er na 100meter of iets meer aan je rechterkant zo'n winkel, in de buurt ligt nog een zeeman geloof ik.

Surion_

Legacy Member
Bedankt voor de reacties!
Het is wss deze winkel ?
Jammer dat er geen in oost-vl is... :(
maar kdenk dat ik misschien ook een abonnement ga nemen, is veel goedkoper dan elke keer 13€ neer te tellen.

Joe-Fish

Legacy Member
Dat is zeker een interessant magazine als je wil bijleren over digital painting. De tutorials die erin staan hebben mij ook echt al veel bijgeleerd. Ja kan trouwens een heel aantal zeer interessante tutorials terugvinden op hun site.

Piru

Legacy Member
Ik heb er een abo op omdat het verschrikkelijk veel goedkoper is (een goei 80€ dacht ik), maar ik weet dat de IMS stores (international magazine store) ze idd hebben en ik heb er ook al gezien in de Saturn op de Meir. Vind het wel veel van hetzelfde vaak tbh.

LunchBox

Legacy Member
als ge die dingen nu'ns laat rondgaan dwarf, veu een preske.. dan zen die gasten ier oek content.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan