Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:Euhm... Rhino3d, anim8tor, Gmax, Blender,... de eerste die in mij opkomen... Google er eens naar zou ik zeggen![]()

TiB0 zei:zelf gebruik ik Silo, toch wel erg gebruiksvriendelijk en goedkoop vergeleken met 3dsMax, Maya en Lightwave...vooral voor newbs als mij
www.nevercenter.com


Robken zei:het is dan ook enkel een modeler
that being said, is silo ook mijn modeler naar keuze![]()
IcefoxXx zei:wat is een modeler?
IcefoxXx zei:wat is een modeler?
