Mr. Flappie
Legacy Member
jipse,
Ik ben thuis bezig met een kamer aan het inrichten. Nu ben ik altijd ol zot geweest van hiphop en de cultuur errond. 'k had dus graag een grafiti tekening op m'n muur gehad. (2.5m op 3.5m, toch geen mis opp vo te bewerken
)
Daar ik zelf niet zo artistiek aangelegd ben
, ben ik dus op zoek naar iemand die dit tegen een onderhandelbare vergoeding wil doen (heb een beperkt budget), of een alternatief.
Handig om te weten: k ben van Izegem (Roeselare)
Ideetjes zijn altijd welkom.
Ik ben thuis bezig met een kamer aan het inrichten. Nu ben ik altijd ol zot geweest van hiphop en de cultuur errond. 'k had dus graag een grafiti tekening op m'n muur gehad. (2.5m op 3.5m, toch geen mis opp vo te bewerken
) Daar ik zelf niet zo artistiek aangelegd ben
, ben ik dus op zoek naar iemand die dit tegen een onderhandelbare vergoeding wil doen (heb een beperkt budget), of een alternatief.
Handig om te weten: k ben van Izegem (Roeselare)
Ideetjes zijn altijd welkom.

mn muis verdwijnt in die site