Archief - SEARCH: Free programma voor Kaders?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
Kaders zijn normaal gezien een big no no... soort van gemakkelijke uitweg om een werk te veredelen of aandacht te centreren. It's just been proven once more. :s

gStar

Legacy Member
Crew , thread mag gesloten worden. heb programma gevonden.

en ben hier niet gekomen om discusies te maken over kaders , ...

om dit met iedereen te verkomen mag deze thread gesloten worden

Floyd

Legacy Member
Oh nee, toch geen discussie! Snel, sluit deze thread! Stel je voor dat er mensen hun mening zeggen! En dat er dan nog twee of meer mensen zijn wiens mening niet volledig overeenkomt?!

Ik vind de kaders rond de foto's die je getoond hebt alvast bijzonder lelijk FlipSide... Je foto's zijn beter af zonder.

gStar

Legacy Member
Ik kan tegen commentaar hoor.

Heb toch ook al gezegd , iedereen heeft een andere smaak.
de ene vind het mooi en de andere niet. Smaken verschillen ;) :)

dresse

Legacy Member
sja, als ge de discussie over kaders ni wilt volgen, blijf dan uit deze thread eh...
Check en sketchbook zijn persoonlijke threads die ik direct sluit als de threadstarter dat vraagt. Al de rest pas als het uit de hand loopt :)...

gStar

Legacy Member
heb nu toch ook een programma gevonden , dus deze thread is nu nutteloos.

Mjah , als je hem wilt laten openstaan ook goed ;)

Conqie

Legacy Member
dat vind ik toch ook niet zo mooi hoor.. ik hoopte op een iets subtielere copyright dinges en subtielere kaders

vincentvc

Legacy Member
FlipSide zei:

I rest my case, of oe zegde da?
ViniMan zei:
tekst in kaders, ijkebah.

Tweede foto is er helemaal door verneukt, jammer. Ksou dan beter wa werk steke in retouchere van u foto's wa contrast, levels, curves,... te geve. :)

infinium.be

Legacy Member
ViniMan zei:
I rest my case, of oe zegde da?


Tweede foto is er helemaal door verneukt, jammer. Ksou dan beter wa werk steke in retouchere van u foto's wa contrast, levels, curves,... te geve. :)

kortom (even harhalen) the gimp

Floyd

Legacy Member
Trouwens, al dat copyright gedoe is op zich al één grote grap aangezien je werk sowieso beschermd is. Lijkt me nogal logisch dat op een beeldend kunstwerk (om het breed te nemen) geen visuele aanduiding vereist is.

wouter_dc

Legacy Member
True, en als ik je beeld dan toch zou willen gebruiken is het wegknippen van de copyright slechts een werkje van 2 seconden :p

dOmme zEbra

Legacy Member
Floyd zei:
Trouwens, al dat copyright gedoe is op zich al één grote grap aangezien je werk sowieso beschermd is. Lijkt me nogal logisch dat op een beeldend kunstwerk (om het breed te nemen) geen visuele aanduiding vereist is.

dikke 2nd. Kvind het echt debiel, het is zelfs een beetje grootheidswaanzin om dat erop te zetten. Precies of iemand zou amateurfoto's stelen voor commerciële doeleinden.. en dan nog..

Conqie

Legacy Member
het is zelfs een beetje grootheidswaanzin om dat erop te zetten.

Vind ik ook, das zoals bij ons, eerstejaars die een film maken en in zo'n letters "EEN FILM VAN XXX"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan