daFour
Legacy Member
hoi
foto's zeggen boekdelen hé
k'heb al leuke locaties gevonden zoals de haven van Oostende enz maar nu zou ik er graag verder in opgaan,ietsje meer urban en citylife.
Weet iemand prachtige locaties met gebouwen in afbraakstaat , enorme bruggen,grafitti ...?
groeten da4
thx
foto's zeggen boekdelen hé
k'heb al leuke locaties gevonden zoals de haven van Oostende enz maar nu zou ik er graag verder in opgaan,ietsje meer urban en citylife.
Weet iemand prachtige locaties met gebouwen in afbraakstaat , enorme bruggen,grafitti ...?
groeten da4
thx



(ik heb het gemist met ongv 25 mins)Ik liep daar tussen de flikken en bouwvakkers (2x moeten zeggen wat ik daar deed of ze namen men film in beslag 