Archief - SEARCH: ASP.NET 3.5 hosting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Denmilitair

Legacy Member
ASP.NET 2.0 heb ik al gratis hosting gevonden maar kheb nu een website in 3.5 gemaakt en daar is dus geen gratis hosting voor te vinden :(! Weet iemand een goede en tevens goedkoop bedrijfke dat deze hosting aanbied?

tis niet voor een of andere site aantebieden maar kben asp.net aan het leren en tis voor keer site online te zetten en vanalles te testen

Smokyke

Legacy Member
Daar ben ik ook al een tijdje naar opzoek, ze zijn zeldzaam vind ik

Obliv`

Legacy Member
Als het maar om de testen is zou ik het gewoon lokaal doen hoor.

Van ASP.NET 3.5 is nog maar net de CTP gereleased, dus ik denk dat niet veel hosters dit nu al zullen aanbieden. En als ze het wel zouden doen, zal het in ieder geval wel wat kosten :).

BloodSeaker

Legacy Member
Die host die ik aangeef is dan ook de enige die ik ken die meteen alle nieuwe technologieën aanbiedt. Wordt ook gerefereerd vanop de Microsoft site. Ik dacht wel dat 3.5 een aantal weken geleden gereleaset werd samen met de nieuwe Visual Studio 2008

Denmilitair

Legacy Member
kheb ondertussen www.M6.net gevonden en mij daar het startpakket gekocht voor een jaar 48$ :
• 2GB storage • 250GB transfer month • 2 IIS Websites• 2 Mail Servers• 2 FTP Login • 2 MySQL DB• Hosting for ASP.net 3.5• Hosting for ASP.net 2 & 3• Hosting for ASP.net 1.1•Hosting for PHP 5•Hosting for PHP 4• FrontPage Supported • Visual Studio Supported • Dreamweaver supported
+ 15$ voor een domeinnaam
dus prijs valt vree goe mee vindek,
dus ik blij en wil direct beginnen testen,
maar in mijn controlpanel (COPANEL, vree goe (y)) stond asp.net not installed :(
alle na een maileke (via hun ticket system) hebben ze da direct aangezet,
dus ik blij en wil direct beginnen testen,
kon enkel tusen framework 1.1 en 2.0 kiezen grrrr, khad da nogthans duidelijk vermeld in de mail. Dusja kheb nu nog een ticket aangemaakt dat ze die 3.5 ma rap in gang zetten!!!
nu efkes afwachten dus :(

BloodSeaker

Legacy Member
Gek dat je zegt dat je over COPANEL beschikt, want gij de packages staat daar nochtans vree duidelijk dat het plesk is...

In elk geval, hou ons op de hoogte qua snelheid en dergelijke. Heb een anderhalf jaar geleden ook ergens een Windows .NET hosting gehad, maar die ging bij het eerste bezoek zooo traag dat het niet meer mooi was.

Denmilitair

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Gek dat je zegt dat je over COPANEL beschikt, want gij de packages staat daar nochtans vree duidelijk dat het plesk is...

In elk geval, hou ons op de hoogte qua snelheid en dergelijke. Heb een anderhalf jaar geleden ook ergens een Windows .NET hosting gehad, maar die ging bij het eerste bezoek zooo traag dat het niet meer mooi was.

tis ook Plesk,
COPANEL is blijkbaar een of andere variant van Plesk

gij verward het waarschijnlijk met CPanel

BloodSeaker

Legacy Member
Denmilitair zei:
tis ook Plesk,
COPANEL is blijkbaar een of andere variant van Plesk

gij verward het waarschijnlijk met CPanel

Neen, ik verwarde niet met CPANEL hoor (wat ik trouwens het beste vind dat er momenteel is), want op het werk gebruiken we ook Plesk voor een Shared server. Alleen wist ik niet dat COPANEL een variant op Plesk is. Het wordt in elk geval niet door Plesk Software verdeeld :)

Denmilitair

Legacy Member
ik weet er ook het fijne niet van maar in he inlog venstertje staat: Plesk 8.2 en eens ik ingelogged ben staat er vanboven COPANELtm

Denmilitair

Legacy Member
oki na 3 mails ( ze waren blijkbaar 2 dagen met verlof, kheb daar geen probleem mee maar dan zouden ze da wel ergens moeten laten weten) hebben ze 3.5 geactiveerd en tmarcheerd!!!!

hier mij eerste asp.net site (na 3 weken zelfstudie asp.net):

http://www.de-weerdt.net/Default.aspx

free template gepakt en er mini CMS voor gemaakt, dus als ge inlogd als admin kunde alle content, articles etc makkelijk toevoegen/editen (enkel text typen en op add klikken).
en ge ziet dus nen listview met de laatste 8 artikels en als ge der op klikt ziede dan het volledige artikel

enja werkt dus nog nie volledig e :p maar nu zijt xamens

dJeez

Legacy Member
Je krijgt waar je voor betaalt, als je wat reviews van m6 naleest zie ik daar alvast niet veel goed tussen staan...

Obliv`

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Die host die ik aangeef is dan ook de enige die ik ken die meteen alle nieuwe technologieën aanbiedt. Wordt ook gerefereerd vanop de Microsoft site. Ik dacht wel dat 3.5 een aantal weken geleden gereleaset werd samen met de nieuwe Visual Studio 2008

.NET 3.5 en VS 2008 zijn ondertussen al wel een maand gereleased. ASP.NET 3.5 zijn extensions voor .NET 3.5.

ASP.NET 3.5 bevat onder andere een nieuw MVC Framework voor ASP.NET. In de CTP die een week of 2 terug gereleased is, zit ook het nieuwe ADO.NET Entity Framework.

De final release van ASP.NET 3.5 komt pas over enkele maanden dacht ik.

Denmilitair

Legacy Member
conclusie over www.m6.net : ze leveren alles wat ze beloven maar ge moet het wel allemaal vragen!!!!

kheb moeten mailen om ASP.NET aan te zetten
kheb moeten mailen om ASP.NET 3.5 aan te zetten
kheb moeten mailen om ASP.NET te kunnen laten draaien in andere mappen dan in de root (raar maar waar)
...

ma bij laatste mail hebben ze blijkbaar alle opties aangezet want ik ging (opnieuw) mailen omdat ik geen subdomeinen kon aanmaken maar na laatste mail van asp.net stonden er ineens x aantal nieuwe opties en icoontjes in Plesk panel :p

ook staat er op de site als ge voor een jaar betaald krijde een gratis domeinnaam voor een jaar nu dacht ik da ze da automatisch doorrekenden maar nee ge moet da zelf melden! nu hadden ze het mijne al aangerekend dus mag ik er nu een 2de gratis kiezen!!

dus voor mensen die hier hosting gaan kopen en twerk iets niet = direct mailen en zeggen dat ze alle opties aanzetten en dat ze uw gratis domeinnaam direct verrekenen

al bij al ben ik content aangezien het tesamen maar 42€ voor een jaar hosting (incluus asp.net 3.5) + 2 domeinnaam derbij aangezien de dollar zo laag staat

BloodSeaker

Legacy Member
[drone]-[1.05];9535829 zei:
Het is misschien een beetje laat maar sohosted.com support ook asp.net 3.5.

http://www.sohosted.com/forum/viewtopic.php?t=1859

Alleen jammer dat die blijkbaar geen MS SQL ondersteunen. Ik ben nog altijd op zoek naar een deftige hosting die dat ondersteunt (amerikaanse vind ik, maar voor de rest is het nogal zwak, enkel combell dat ik weet, maar dan kunt ge u beter ne server kopen met die hun prijzen)

Denmilitair

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Alleen jammer dat die blijkbaar geen MS SQL ondersteunen. Ik ben nog altijd op zoek naar een deftige hosting die dat ondersteunt (amerikaanse vind ik, maar voor de rest is het nogal zwak, enkel combell dat ik weet, maar dan kunt ge u beter ne server kopen met die hun prijzen)

m6.net ondersteunt da ma dan ist een durder pakket 7,75$ per maand

http://www.m6.net/spec_sme.aspx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan