heb er zo zelf ook n paar geprobeerd, meestal is er het probleem dat die docks mee minimaliseren als ge op "Bureaublad weergeven" klikt.
Yzdock geeft hier nogal bugs, de andere docks minimaliseren mee enz. ObjectDock vinnek nog den besten, die blijft schoon staan
Nadeel is wel da bij 't gamen uw dock der soms doorkomt (afhankelijk van het game)