darkownage
Legacy Member
In de klas moeten we een pixel laten bewegen als er op de rechter pijl toets word geduwd moet het 1 pixel opschuiven naar rechts en het zelfde bij links.
hoe pak ik dit het beste aan ?
we hebben nog niets gezien van sdl en het is gwn een uitbreiding maar toch wil ik het weten
grtz
hoe pak ik dit het beste aan ?
we hebben nog niets gezien van sdl en het is gwn een uitbreiding maar toch wil ik het weten
grtz
).