Ik vind het over 't algemeen redelijk vlak. Er zit weinig diepte in, dat kun je oplossen door meer contrast toe te voegen. Alleen het deel van het haar dat overgaat in het hoedje is vrij oké qua contrast. Al de rest is te plat: het gezicht, de ogen, inderdaad geen nek, het shirtje en jasje,... Meer inzicht in anatomie zou ook wel tot betere resultaten leiden.
Besluit: een zeer verdienstelijke poging, doe zo verder en werk aan je minpuntjes. 'Beginners' durven meestal niet te contrastrijk werken, probeer het eens te overdrijven en zoek het wat uit. Ik had er vroeger ook problemen mee aangezien ik te voorzichtig was. Maar in kunst moet je niet voorzichtig zijn, anders wordt het te fragiel. Verderdoen dus en experimenteren is de boodschap
