Archief - RULES: Invoering nieuwe PREFIX !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

orez

Legacy Member
Na een voorstel op tafel te hebben gegooid is er unaniem gestemd geweest om een nieuwe prefix in te voeren.

Namelijk de JOB Prefix.

Dit komt omdat er met de huidige WANTED prefix geen onderscheid was tussen betaalde en niet-betaalde requests. Met de JOB prefix willen we dit vereenvoudigen. Dan kan je ook meteen de topics aanklikken die je intresseren.

De JOB prefix staat voor betaalde requests --> Hieronder verstaan wij DEFTIG betaalde requests. Reclame aanbieden op de eigen site of een kleine webspace tellen niet mee! Deftige hosting mag wel aangeboden worden als betaalmiddel.

De WANTED prefix zal staan voor niet-betaalde requests, het aanbieden van wat reclame, of kleine webspaces.

Dit ook om negatieve reacties in de aard van "pff, weeral gratis, niets voor niets." wat te weren. Daarom zal er tegen deze reacties in de WANTED threads ook strenger worden opgetreden.

Het moderator team.
bRahms, servi, ru`orez

tikketim

Legacy Member
goed idee maar waar word het onderscheid gemaakt ? mss dat ook effe duidelijk maken want als iemand als beloning wat webspace kan geven , is het dan JOB of WANTED ? want het is niet echt betalen dan he :p

killgore

Legacy Member
tikketim zei:
goed idee maar waar word het onderscheid gemaakt ? mss dat ook effe duidelijk maken want als iemand als beloning wat webspace kan geven , is het dan JOB of WANTED ? want het is niet echt betalen dan he :p
job

het is wel betalen, enkel met andere middelen

je kiest zelf of de betaling je aanstaat of niet he :)

xml

Legacy Member
Ik zou JOB dan toch liever omschrijven als 'officieel betaalt' werk. Anders krijg je inderdaad van die pipo's die wat webspace geven, of 'reclameruimte' op hun uiteindelijke website. Iets wat elke webdesigner/ontwikkelaar al heeft of, in het andere geval, waardeloos is.

orez

Legacy Member
xml zei:
Ik zou JOB dan toch liever omschrijven als 'officieel betaalt' werk. Anders krijg je inderdaad van die pipo's die wat webspace geven, of 'reclameruimte' op hun uiteindelijke website. Iets wat elke webdesigner/ontwikkelaar al heeft of, in het andere geval, waardeloos is.

kzal het voor jullie wat beter omschrijven ;)

DJ_Trash

Legacy Member
idd, job wel wel goe voor prefix
betalen ze hier ook al met DT fouten ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan