Archief - REQ: tekst int 3d omzetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
hello, is hier iemand die een woord in 3de kan omzetten, beetje cool moet het wel zijn tzou zo int midden beetje orange/rood moeten zijn. langs de zijkant wa blauw wat erbij past, in de style van het SK logo van
www.sk-gaming.com . het zou niet zo scheef moeten staan in perspectief, mag dus ietsje minder..

twoord is " ANTRAXXPOSE "

voor de moeite krijg je €5 via paypal van me.
Tom

RaGeR

Legacy Member
http://www.good-tutorials.com/

Mocht je geen Photshop hebben, mag je me altijd een pm sturen, maar dan zal het ook maar tut-werk zijn, indien je dat niet erg vindt, stuur maar ...

Anders laat je het beter over aan iemand die er wat meer verstand van heeft :) ...

Hanzzz007

Legacy Member
euhm, mss kan je ietwat specifieker zijn , moet er een achtergrond (welke kleur) moet er schaduw aan te pas komen, enz...

alvast merci :)

fixer187

Legacy Member
heb nog niets van hem gehoord, waarschijnlijk een losse flodder hier..

Freaky 7

Legacy Member
sorry voor het lange wachten, maar mocht tijdens weekend nie op PC

fixer:
da was nie echt war ik naar opzoek was, meer afgewerkt, en liefst in PSD
op 300 DPI :)

dresse

Legacy Member
zal is proberen.
ben wel geen held in renderen...

moet da op de grond staan met slagschaduw, of gewoon met zwarte achtergrond?
en kunt ge die img van deviant is gewoon posten, kan die ni zien "forbidden"

dresse

Legacy Member
3.jpg

antraxxpose.jpg

antraxxpose%20met%20rood.jpg

veel%20rood.jpg

front.jpg



al iets bij wa u een beetje aanstaat?

Freaky 7

Legacy Member
nice dresse, als ge diene 1ste nu eens iets minder scheef zou doen, of weet ge doe ze allemaal beetje minder scheef, en dan geefde mij u paypal adres, dan stuur ik u 5 euro door, en dan stuurt ge me de psd's door via pm in 300 DPI :)
k?

dresse

Legacy Member
wa is paypal? :p

als ge die tekst frontaal zet is da wel precies gewoon nen text met ne glow op van photoshop zenne, ge ziet daar niks 3D meer aan...

Freaky 7

Legacy Member
ik zei niet recht, gwoon ietsje minder scheef :p

en kent ge paypal nie?

dresse

Legacy Member
dus allemaal iets minder scheef.
en die waardak ne witte achtergrond op heb gezet, moet die blijven of moetk da als alpha laten zoda ge er nog kunt achterzette wa ge wilt?

zou wel handiger zijn als ge er ene uitkiest die'k moet uitwerken. 300dpi renderen duurt redelijk lang en heb geen zin om da 5 keer te renderen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan