Archief - REQ: Tatoo id&t logo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

>P> Stigy

Legacy Member
dus kzou een tattoo willen, alleja een concept :D het moet dus zijn met id&t logo in, sommige kennen dit mss,
en met mss zelf voor wat creatie erond, het is voor op mijn enkel en mag ongeveer zo groot zijn als een cd "ongeveer"

greetz stigy

Lo_fi

Legacy Member
- Wel euh, je weet dat het verwijderen van een Tattoo ontzettend duur + pijnlijk is?
- Je weet ook dat het onzettend moeilijk uit te leggen is als pépé van 60 wat de diepere betekenis is van zo'n nietszeggend logo?
- zo groot als een cd? Welke enkels heeft mijnheer? Kleine boomstammetjes?
- Subtiliteit...ring a bell?
-id&t..plz, ik smeek u, voor de mensheid en de algemene goeie smaak, doe dat niet. Er staan zoveel mooie ontwerpen in het boek van de tattoo-shop..

- Mocht je het toch willen doen, waarbij ik u niet kan helpen (mijn eed als vormgever), mag ik u dan hoge kousen toewensen?

GeeKer

Legacy Member
Lo_fi zei:
-id&t..plz, ik smeek u, voor de mensheid en de algemene goeie smaak, doe dat niet. Er staan zoveel mooie ontwerpen in het boek van de tattoo-shop..

Da's nu eenmaal die jonge zijn goesting hé.

Maar hou er aub rekening mee dat id&t niet gaat blijven duren, vooral in belgië, ik wil ze hier nu niet persoonlijk aanvallen, maar belgië is geen nederland. Moest ik een tattoo laten zetten zou het toch wel iets zijn met meer waarde.. mss moet je daar eens over denken?

>P> Stigy

Legacy Member
jah, ge hebt wel gelijk, maar het id&t moet niet opvallen snappie :) het moet er zo in verwerkt zijn en toch over 20 jaar al is het weg dat het nog steeds een mooie tatoo blijft en zonder betekenis van id&t dus eigelijk een soort tribal maar toch in verwerkt en een beetje kleiner dan een cd formaat, daarom dat ik ook rekening houd met het logo van id&t, kben ook geen gabber of technomanneke eh, kben gewoon neutraal maar kvin het logo ervan mooi niet dat ik er superfan van ben eh :)
formaat kzal maten geven 6cm breed 7cm hoog, ma bedoelde maximum groote van cd :)

het logo
http://www.dancegids.nl/party/images/logo-id-t_150x150.gif
maar zonder txt en rond dit logo een soort tribal ofzo cirkel rechthoekig, mag je allemaal kiezen. kweet zelf nog niet exact wat ik wil maar ongeveer zo moet het eruit zien.

greetz

Reinhart

Legacy Member
Een vriend van me ontwerpt tatoo's, tis wel tegen betaling deze zou ongeveer een 25€ kosten. Maar wat is 25€, ge moet er tenslotte wel een heel leven met rondlopen e! Dit is eentje dat hij al op iemand zijn lichaam heeft mogen laten zetten. http://users.skynet.be/reinhart/stuff/tatoo.jpg
En deze, een iets duurdere toch boven de 100€ alsk me nie vergis, deze is er juist opgetekend voor da ne keer te zien, maar hoogstwaarschijnlijk komt da op diene gast zijn lichaam (hij heeft er toch al voor betaald).
http://users.skynet.be/reinhart/stuff/tatoo2.jpg

>P> Stigy

Legacy Member
is wel nice gedaan, idd mor zou iet kleiner moeten zijn :p en voor enkel ;) :D en rpijs maakt niets uit :) mja, voor een ontwerp laten maken :s vink zelf wel beetje dom, men maat is momenteel ook met bezig nzo, ma toch mss dat hier creatieve dinges uit komen :d

Reinhart

Legacy Member
Da logo van da meiske staat op haren enkel, da heeft ongeveer een diameter van 5cm. En was er dom aan dat te laten maken, die kerel doe niets anders dan zo'n dingen ontwerpen (me bewijze van spreken e).

fartbunny

Legacy Member
niets tegen id&t hé! ;) nog altijd beestig goeien muziek.. kdacht eerst daje den wizard op je enkels wilde zetten (tha good old days of hardcore) kzou mss in mijn vrije uurkes wa kunnen proberen met het logo mor heb je daar nu echt niets op tegen om een wandelend reclamebord te worden? :s

TheCrow7

Legacy Member
ID&T, man binnen enkele jaren gaat ge hier ENORM VEEL spijt van hebben. Waar is uw eigenheid ?

|Tricks|

Legacy Member
Zoals Geeker al zei, da's die jongen zijn keuze he! Al zette hij weet-ik-veel-wat op zn lijf, SO WHAT?!? Als hij het zo wil, dat hij het zo dan toch doet zeker, potverdekke toch.

TheCrow7

Legacy Member
Straf dat jij dat zegt met zo'n link in je sig.

Bij mijn weten is er een, overigens zeer terechte beroeps ethiek bij tattooëerders (degenen die gepassioneerd zijn, niet de geldwolven) die o.a. inhoud geen religieuze symbolen, geen eigennamen,... soit, alle potentiëele niet-blijvende zaken waarvan je later dik spijt kan krijgen.

Nou, volgens mij valt dit er ook ongeveer onder. Die jongen is ms 16~18 jaar, en stevend dus regelrecht met z'n ogen open af op dat probleem.

>P> Stigy

Legacy Member
mor mannekes :d alsk da nu een schoon logoke vind en met een soort tribal erond da blijft wel sjiek ze :) en kheb er lang over nagedacht thrust me ;-) tis niet dak da inneens wil fzo eh :) mor gwn al is id&t eruit dat da logoke nog mee kan delen als een "stuk" van de tribal, dus mensen niet zegegn van ooh id&t mor dat da toch nog altijd mooi blijft omtrend de hele tatoo snappie :p

Quilombo

Legacy Member
dnek ook ni da er veel mensen zijn die da logo zonder tekst herkenne dus nou jah
diene wizard wel ma da.. ?

ik zou er toch ook in ieder geval mee wachten tot je een stuk in de 20 bent maargoed..

>P> Stigy

Legacy Member
wizard is thunderdome :s nx voor mij id&t is een vereniging ..

|Tricks|

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Straf dat jij dat zegt met zo'n link in je sig.

Bij mijn weten is er een, overigens zeer terechte beroeps ethiek bij tattooëerders (degenen die gepassioneerd zijn, niet de geldwolven) die o.a. inhoud geen religieuze symbolen, geen eigennamen,... soit, alle potentiëele niet-blijvende zaken waarvan je later dik spijt kan krijgen.

Hmm...weet jij wel wat je zegt? Nuja ik moet het eigelijk niet vragen want met zo'n reply weet ik genoeg. Ik raad je aan om even een kijkje te nemen in de tattoo sectie van BME, de grootste online op het gebied van alles wat met lichaamsversiering te maken heeft. Dan zal je merken dat je uitleg over de "zeer terechte beroeps ethiek bij tattooëerders" niet echt kant noch wal raakt...

Darkman X1

Legacy Member
Als je eens tattoos wil zien die echt de moeite zijn om heel je leven op je lichaam te laten staan zou ik eens harai tattoo checken. Het is wel oriental style maar ze zijn stuk voor stuk kunstwerken.

|Tricks|

Legacy Member
Oriental vind k tot 1 van de mooiste stijlen behoren die er bestaan. Vooral dan als er een koi ofzo bij in de tekening zit!

>P> Stigy

Legacy Member
ma manne :p kheb gewoon een afbeelding nodig gemaakt door jullie pro pc kerels van grafishe dinges :p nie over iemand zijn tatoo winkel of kerel :p

fartbunny

Legacy Member
dien wizard was het vroegere tekentje van id&t (idd in den tijd van thunderdome maar het was niet het teken ervan, wat velen dus wel denken) maar nu ze "veralgemeend" zijn qua muziek hebben ze onlangs het nieuwe logo uitgebracht..

en dat van die beroepsethiek van tattooëerders is BS! Als er geen tattoo's meer gemaakt worden met eigennamen, godsdienstige tekens etc dan gaan de tattooshops zwarte dagen tegemoet..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan