vidiot
Legacy Member
Ik ben Jan Weynants. Je zal denken, wie is dat, vidiot? Op dit forumgedeelte ben ik meer een lurker en bewonderaar, af en toe steek ik m'n kop es op
. Mij vind je meestal bij 'retro gaming'.
Met mijn vrouw heb ik een eigen bedrijf, een bvba, de naam is 'chromasoom' bvba. We zijn beiden 30 jaar. Mijn job is cameraman, mijn vrouw monteert en doet technische stuff (DVDs etc). Op http://www.chromasoom.be kan je eens kijken, da's een oude website met oud werk... Wij hebben dus een professionele tv montagestudio, camera's etc. Ik hoop dat jullie snappen wat we doen, zie het als een kleine woestijnvis en zulke bedrijven. We werken voor tv, maken reclamespots, documentaires, culturele producties etc.
Enkele jaren ben ik al bezig met verschillende logos te maken, met alleen onze naam of met een grafisch element erbij. De ene keer zeer strak als was chromasoom een soort medicijn, met tekst als op een medicijndoosje. Andere keren speels. Ik vind het zeer moeilijk zeker als je altijd je eigen werk moet beoordelen.
Ik ben dus op zoek naar iemand die voor een audiovisueel huis een logo wil maken (of een schets, zodat ik het eens kan uitwerken). btw Ik hou er bv van chromasoom met een kleine 'c' te schrijven, vind ik vormelijk meestal mooier...
Iemand die dat eens wil proberen, een logo bedenken? Je kan me mailen of PMen of hier posten. Iemand uit de buurt van Mechelen is altijd leuk, ik zou er graag over discussieren etc. Ik kan een map tonen met oude ontwerpen van een steengoede tekenaar en van mezelf.
Ik ben zeer benieuwd, dit is een ernstige oproep en niet zomaar voor een prul. Het logo komt aan onze gevel, op alle briefwisseling etc.
Sympathieke groet aan alle grafische wizards (en hier zitten er heel wat
)
Jan
. Mij vind je meestal bij 'retro gaming'.Met mijn vrouw heb ik een eigen bedrijf, een bvba, de naam is 'chromasoom' bvba. We zijn beiden 30 jaar. Mijn job is cameraman, mijn vrouw monteert en doet technische stuff (DVDs etc). Op http://www.chromasoom.be kan je eens kijken, da's een oude website met oud werk... Wij hebben dus een professionele tv montagestudio, camera's etc. Ik hoop dat jullie snappen wat we doen, zie het als een kleine woestijnvis en zulke bedrijven. We werken voor tv, maken reclamespots, documentaires, culturele producties etc.
Enkele jaren ben ik al bezig met verschillende logos te maken, met alleen onze naam of met een grafisch element erbij. De ene keer zeer strak als was chromasoom een soort medicijn, met tekst als op een medicijndoosje. Andere keren speels. Ik vind het zeer moeilijk zeker als je altijd je eigen werk moet beoordelen.
Ik ben dus op zoek naar iemand die voor een audiovisueel huis een logo wil maken (of een schets, zodat ik het eens kan uitwerken). btw Ik hou er bv van chromasoom met een kleine 'c' te schrijven, vind ik vormelijk meestal mooier...
Iemand die dat eens wil proberen, een logo bedenken? Je kan me mailen of PMen of hier posten. Iemand uit de buurt van Mechelen is altijd leuk, ik zou er graag over discussieren etc. Ik kan een map tonen met oude ontwerpen van een steengoede tekenaar en van mezelf.
Ik ben zeer benieuwd, dit is een ernstige oproep en niet zomaar voor een prul. Het logo komt aan onze gevel, op alle briefwisseling etc.
Sympathieke groet aan alle grafische wizards (en hier zitten er heel wat
)
maar als ik ze vind zal ik ze scannen en uploaden. Dat is zéér creatief, soms te, zoals bv een abstract konijnekopke dat in licht staart of een mannetje dat over een filmrol loopt om hem te doen bollen en zo'n zaken.