Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deathsythe zei:²nd
volledig mee eens.
en dresse doet het autorijexamen gemakkelijk lijken... uw vergelijking is ook nergens naar hoor.
g3t4 zei:Het gaat hier dus wel om een logo voor ne clan van 1 dag oud eh mensen. Da logo is ook maar tijdelijk tot we iemand vinden die er iets moois van wil maken.

Dus hier zitten allemaal amateurs die enkel dingen kunnen maken voor tijdelijk gebruik?
Als je gratis logo's van een amateur wil kan je best aan één van je vrienden vragen om illegaal Photoshop te downloaden en naar Good-Tutorials.com te surfen.
g3t4 zei:Ik vraag hier voor een simpel logo dat niet te veel tijd kost. NATUURLIJK is dat tijdelijk. -_-
Als iemand hier er zijn tijd wil insteken en er iets moois van wil maken dan zouden we het mssn wel houden.
Ik vraag dus niet dat iemand hier uren van zijn leven besteed aan een logo dat maar een paar dagen meegaat.