Archief - REQ: Logo voor gamingclan.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deathsythe

Legacy Member
zo zijn we volwassen inderdaad.
en is het dat dan niet ?

DieselPower

Legacy Member
Tijd om Job en Req uit de regels en lijst met prefixes te gooien.

Conqie

Legacy Member
deathsythe zei:
²nd
volledig mee eens.
en dresse doet het autorijexamen gemakkelijk lijken... uw vergelijking is ook nergens naar hoor.

het is thans het makkelijkste examen dat ik ooit heb afgelegd, (behalve de stress dan)

dresse

Legacy Member
gewoon in de regels zetten dat het niet langer toegelaten is om een discussie te beginnen over betaling misschien :).
staat het u ni aan, reply dan niet en laat de request een eenzame dood sterven.

Xiao

Legacy Member
g3t4 zei:
Het gaat hier dus wel om een logo voor ne clan van 1 dag oud eh mensen. Da logo is ook maar tijdelijk tot we iemand vinden die er iets moois van wil maken.

Dus hier zitten allemaal amateurs die enkel dingen kunnen maken voor tijdelijk gebruik?
Als je gratis logo's van een amateur wil kan je best aan één van je vrienden vragen om illegaal Photoshop te downloaden en naar Good-Tutorials.com te surfen.

Offtopic: Een rijbewijs halen is makkelijker dan deftige logo's maken :)

GeTa

Legacy Member
Dus hier zitten allemaal amateurs die enkel dingen kunnen maken voor tijdelijk gebruik?
Als je gratis logo's van een amateur wil kan je best aan één van je vrienden vragen om illegaal Photoshop te downloaden en naar Good-Tutorials.com te surfen.

g3t4 zei:
Ik vraag hier voor een simpel logo dat niet te veel tijd kost. NATUURLIJK is dat tijdelijk. -_-
Als iemand hier er zijn tijd wil insteken en er iets moois van wil maken dan zouden we het mssn wel houden.
Ik vraag dus niet dat iemand hier uren van zijn leven besteed aan een logo dat maar een paar dagen meegaat.

Ik heb nooit oftenimmer gezegd dat hier allemaal amateurs zitten, ook nooit geinsinueerd...
Ik begrijp niet vanwaar je daar mee komt.

@Dresse: groot gelijk.
Als ge het niet gratis wilt doen ok maar komt dan niet af van: Als ge geen geld op tafel legt dan...
Zo komt dit forum maar slecht over imo, wat ik zeker tegenspreek want ben elke keer al geholpen.

w00tw00t

Legacy Member
Eigenlijk. In de tijd dat hier voorbij is gegaan kon je gewoon PS afhalen en zelf een logo maken aan de hand van een tutorial. Want het moet toch simpel zijn en internet staat vol met logo tutorials :s

SyRuS.be

Legacy Member
Afhankelijk van uw budget zul je wel al enkelen kunnen aantrekken met €50.

Op request forums zoals op SD ben je al snel €150+ kwijt.

vincentvc

Legacy Member
SD doe ik ook soms contests maar nog nooit iets gewonnen. Maar da komt vooral omdat ik die "designs" nooit uitwerk/afwerk, omdat je al direct ziet wat de requesters het liefst hebben van entry. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan