Deefees
Legacy Member
Die een jeugdig en fris logo voor ons willen maken !
Het gaat allemaal om de deefees, een footskate-crew (en binnenkort ook building-jumpers), die een nieuw logo zoeken.
Ons vorig logo was dus
maar met de vernieuwing van de site wilden we graag een vernieuwing van het logo.
U hoeft er allesins niet veel tijd in te steken, het is gewoon omdat wij enkel wat leet-paint-skills hebben dat we het niet zelf kunnen
Alvast heel erg bedankt!
Het gaat allemaal om de deefees, een footskate-crew (en binnenkort ook building-jumpers), die een nieuw logo zoeken.
Ons vorig logo was dus
maar met de vernieuwing van de site wilden we graag een vernieuwing van het logo.
U hoeft er allesins niet veel tijd in te steken, het is gewoon omdat wij enkel wat leet-paint-skills hebben dat we het niet zelf kunnen
Alvast heel erg bedankt!
das al even erg als extreme ironing of diepzee bloemschikken -_-





.