Archief - REQ: Logo bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaZe

Legacy Member
deleted voor te hoog supernanny gehalte. (hoe terecht dan ook...)

TheCrow7

Legacy Member
Ik haat veralgemening, maar weeral zijn het die clan typetjes die hier arrogant hun eisen komen stellen.

Bij deze zou ik zeggen: uw computer kan meer dan CS draaiën, leer er eens op werken.

RaGeR

Legacy Member
naamloos.JPG


:unsure:



Voor high-Definiton, PM me maar .... :unsure:


of ist nie mooi...

fixer187

Legacy Member
why buy placenta if you have a paperbag

paper-bag-girl.JPG


paper_bag.jpg


het begint wat meer op zwam te lijken :unsure:

LunchBox

Legacy Member
fixer_nogiet zei:
het begint wat meer op zwam te lijken
tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.

blaZe

Legacy Member
LunchBox zei:
tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.

allez dan, doei !

fixer187

Legacy Member
LunchBox zei:
tiens aan wie zou het liggen.. stop is met die onzin manne // akkoord er zijn veel logo-requests de laatste tijd maar verlaag u is ni naar het niveau van een supernanny-geval.. tis echt ni interessant om lezen.

delete het maar als je wil, ik doe het zelf niet. Als je soms niet maar mag lachen...

Het is niet dat er te veel requests zijn voor iets te maken maar dit valt toch wel onder de categorie maak mijn kamer eens in 3D of dergelijke of maak mijn huiswerk eens. Ik vind dan wel dat je dan er mee kan spotten maar soit...

Er zijn vele andere requests waar de threadstarter zelf wat moeite heeft gedaan of weet wat hij wilt en daar zie je niet van die opmerkingen...

LunchBox

Legacy Member
fixer_nogiet zei:
Er zijn vele andere requests waar de threadstarter zelf wat moeite heeft gedaan of weet wat hij wilt en daar zie je niet van die opmerkingen...
logisch ook, omdat jullie daar je mond niet durven opentrekken wegens kans op kritiek van mensen die zeggen: "maar dit is toch een normale request".. wat is dat toch met dat "ik wil het niet doen maar toch moet ik persé beginnen zeveren"-gedrag als een thread je niet interesseert JUST MOVE ON. er is hier'n harde kern gebruikers die het forum niet leest om oplossingen te bieden, maar op zoek gaat naar threads waar ze mee kunnen lachen.. waar ze een nietszeggende reply op kunnen geven die hun 'cool' (or whatever) doet overkomen, zoek toch aub een andere hobby.

overigens ga ik de vuile karweitjes niet opknappen en onzin deleten, als jij je zonodig interessant wil doen lijken is dat maar zo en mag het gerust op het forum blijven staan.. kunnen we ineens refereren als jij nog'ns ergens een tegenkanting bemerkt in een eigen thread. (pot-ketel verhaaltjes aantonen met één simpele link is altijd'n leuke kaart achter de hand)

kheb de voorbije weken bijzonder veel laten staan op't forum omdat'k echt wel al die zever kon missen in volle examenperiode maar'k wou toch nog even aanhalen dat het triestig gesteld is als je het onkruid maar laat groeien waar het wil.. ni goed bezig jongens. (en dan spreek ik die georganiseerde flame-groep aan die iedereen wel is leren kennen de laatste tijd)

er is een HEEL groot verschil tussen een negatieve reply mét inhoud en eentje zonder. je moet trouwens'ns leren dat grapjes wel kunnen maar ongelegen komen op'n moment dat een hele thread door idiote reacties naar de maan is geholpen. had het bij "dit is huiswerk en dat moet je zelf maken" gehouden en de commotie was niet zo groot geweest.
--
en zwik ook op u heb'k commentaar.. ge had inderdaad moeite moeten doen, zomaar zeggen "trek er uw plan mee" is niet echt het prototype van'n degelijk opgestelde opdracht waar men iets aan heeft, dah's de bal voor open goal leggen en afwachten hoeveel geflame er kan afkomen..

hoewel dit geen counterstrike forum is zijn ook hier jongens op't grasveld aanwezig die die kans niet kunnen laten liggen. had tenminste een naam bedacht, eventueel een paar kleuren die je aanspreken en enkele schetsen die aantonen dat je wel hebt nagedacht maar gewoon de grafische know-how mist om het verder uit te werken en mooi te gaan presenteren.

-- tot zover deze lezing --

RaGeR

Legacy Member
kzal mij strx dan wel es aan iets wagen (met mijn beperkte ps-skills ;-)
)

Nu benk zwemmen :-p

...

fixer187

Legacy Member
LunchBox zei:
logisch ook, omdat jullie daar je mond niet durven opentrekken wegens kans op kritiek van mensen die zeggen: "maar dit is toch een normale request".. wat is dat toch met dat "ik wil het niet doen maar toch moet ik persé beginnen zeveren"-gedrag als een thread je niet interesseert JUST MOVE ON. er is hier'n harde kern gebruikers die het forum niet leest om oplossingen te bieden, maar op zoek gaat naar threads waar ze mee kunnen lachen.. waar ze een nietszeggende reply op kunnen geven die hun 'cool' (or whatever) doet overkomen, zoek toch aub een andere hobby.

Als het een normale thread is zal 95% dit ook zelf vinden dus je hoeft niet te veralgemen met te zeggen dat jullie dan je mond durven open te trekken. Over de forumgangers hier die niets van bijdrage leveren en alleen op zoek zijn naar threads om mee te lachen kan je gelijk hebben. Hoewel ik geen idee heb wie ze zijn.

LunchBox zei:
er is een HEEL groot verschil tussen een negatieve reply mét inhoud en eentje zonder. je moet trouwens'ns leren dat grapjes wel kunnen maar ongelegen komen op'n moment dat een hele thread door idiote reacties naar de maan is geholpen. had het bij "dit is huiswerk en dat moet je zelf maken" gehouden en de commotie was niet zo groot geweest.

de hele thread is al naar de maan geholpen met de beginpost...terwijl de threadstarter nu wel 2 keer zal nadenken voor hij een request zal posten en nu ééntje met inhoud.

RaGeR

Legacy Member
Untitled-1 copy.jpg


Style: 6/10
Kleuren: 8/10
Compostie: 2/10
Afwerking: 6/10
Orginaliteit: 0/10
Babe: 10/10 :love:
Tijd: 5 min


Nja, PM me maar moest ge het desontdanks toch willen gebruiken of iets anders willen ....

Erinyes

Legacy Member
Er is een (groot) verschil tussen een logo en een sig. Jij hebt een sig gemaakt.

dresse

Legacy Member
en uzelf punten geven? :wtf:
chance da ge toestemming hebt gevraagd aan da model... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan