Vlad Tepes
Legacy Member
Hello iedereen :doc:
Is er iemand die voor mij een klein pleziertje wilt doen ?
ik heb geen photoshop ofzo en ik wou even vragen of iemand voor mij
een paar fotos met photoshop bewerkt naar cartoonachtige foto, ze
hebben mij eens verteld dat het snel gedaan is, tis gewoon een filter in photoshop.
Kan iemand dat voor mij doen ?
zo ja dan zal ik wel mijn email adres pm'en
Vriendelijke Groeten
Vlad
PS: ik gebruik PhotoImpact 7 om af en toe wat fotokes te bewerken, daarmee heb ik al gezocht en blijkbaar gaat dat niet met die.
Is er iemand die voor mij een klein pleziertje wilt doen ?
ik heb geen photoshop ofzo en ik wou even vragen of iemand voor mij
een paar fotos met photoshop bewerkt naar cartoonachtige foto, ze
hebben mij eens verteld dat het snel gedaan is, tis gewoon een filter in photoshop.
Kan iemand dat voor mij doen ?
zo ja dan zal ik wel mijn email adres pm'en
Vriendelijke Groeten
Vlad
PS: ik gebruik PhotoImpact 7 om af en toe wat fotokes te bewerken, daarmee heb ik al gezocht en blijkbaar gaat dat niet met die.

