Rutger
Legacy Member
Hallo,
Ik geef met enkele maten een fuif in April met enkele mensen, dit is om onze jeugdbeweging een beetje te steunen... Het is een jump-style fuifke met wel enkele goede namen. Ik weet niet of iemand hiervoor is geïnteresseerd om dit gratis voor ons ineen te steken kan ik me voorstellen. Maar ik kon het altijd wel is proberen, moest er iemand geïnteresseerd zijn om ons uit de nood te helpen. Laat iets weten aub en ik stuur verdere informatie...
Alvast bedankt, Rutger
Ik geef met enkele maten een fuif in April met enkele mensen, dit is om onze jeugdbeweging een beetje te steunen... Het is een jump-style fuifke met wel enkele goede namen. Ik weet niet of iemand hiervoor is geïnteresseerd om dit gratis voor ons ineen te steken kan ik me voorstellen. Maar ik kon het altijd wel is proberen, moest er iemand geïnteresseerd zijn om ons uit de nood te helpen. Laat iets weten aub en ik stuur verdere informatie...
Alvast bedankt, Rutger