Davyke
Legacy Member
Hoi iedereen,
Ik ben op zoek naar ervaringen van andere mensen met een registratie bij het CIM (www.cim.be) en Metriweb. Dit Belgische orgaan meet de statistieken van je website en zou door veel Belgische adverteerders als bron worden gebruikt bij het organiseren van media campagnes. Zelf ben ik werkzaam bij een Belgische community met maandelijks een mooi aantal bezoekers. Er is een aardige kost bij gemoeid om je website in te schrijven dus zou ik het ook enkel doen, moest ik zeker weten dat het effectief potentiële adverteerders naar de website lokt. Qua kosten/baten wil ik toch tenminste de zekerheid van redelijke inkomsten weten voordat ik me inschrijf.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze dienst en zouden jullie het aanraden?
Groetjes
Davy
Ik ben op zoek naar ervaringen van andere mensen met een registratie bij het CIM (www.cim.be) en Metriweb. Dit Belgische orgaan meet de statistieken van je website en zou door veel Belgische adverteerders als bron worden gebruikt bij het organiseren van media campagnes. Zelf ben ik werkzaam bij een Belgische community met maandelijks een mooi aantal bezoekers. Er is een aardige kost bij gemoeid om je website in te schrijven dus zou ik het ook enkel doen, moest ik zeker weten dat het effectief potentiële adverteerders naar de website lokt. Qua kosten/baten wil ik toch tenminste de zekerheid van redelijke inkomsten weten voordat ik me inschrijf.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met deze dienst en zouden jullie het aanraden?
Groetjes
Davy