d.C.
Legacy Member
Ik heb een ietwat simpel vraagje. Wat is de juiste manier om zwart-wit foto's te maken? Moet ik de b&w instelling op de camera gebruiken, of kan ik beter mijn foto in kleur trekken en retoucheren in Photoshop?
Indien dat laatste, hoe kan ik dan best tewerk gaan? Moet ik eerst mijn contrast/brightness op de kleurenfoto aanpassen en daarna zwart-wit maken, of juist andersom?
Op school leerde ze me dat ik het best met de channels kan werken om een foto zwart-wit te maken; klopt dit?
Alvast bedankt
Indien dat laatste, hoe kan ik dan best tewerk gaan? Moet ik eerst mijn contrast/brightness op de kleurenfoto aanpassen en daarna zwart-wit maken, of juist andersom?
Op school leerde ze me dat ik het best met de channels kan werken om een foto zwart-wit te maken; klopt dit?
Alvast bedankt




