El_L4mor
Legacy Member
Mijn site heeft een subdomain als url, een beetje gelijk games.telenet.be. Maar het probleem is dat mijn browser (zowel IE als FF) af en toe www. voor die url zet (dan zou je dus krijgen www.games.telenet.be). Ik zou dat graag wegkrijgen, omdat cookies dan vaak niet werken, en omdat mijn url dan gewoon 4 tekens langer wordt!
Iemand die weet hoe? ik dacht mssn aan iets met .htacces ofzo?
Iemand die weet hoe? ik dacht mssn aan iets met .htacces ofzo?
(als het ooit weer online komt...).