Dieterg
Legacy Member
hoi iedereen kheb zo een probleem, en ja kweet dat het een rare titel is maar kwist niets anders. ik heb zonet een website gemaakt. Nu heb ik een probleem! hier is men website dat ik gemaakt heb voor een vriend. http://users.pandora.be/mambomouse/abc site/ op het zicht is er geen probleem, ik had ook geen probleem alles getest geen fouten ' bij mij, ben maar newbie jullie wrs niet ' tot ik het aan men vriend laat zien en die zegt van ja er komt een windows ' opslaan icoontje ' te staan als je boven de letters gaat en ik doe da en ik had geen probleem maar ik opende het in firefox en hij in internet explorer
. het stoort wel verschrikkelijk, kunnen jullie mij mss vertellen hoe ik dat weg krijg. 
. het stoort wel verschrikkelijk, kunnen jullie mij mss vertellen hoe ik dat weg krijg. 