Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BertG zei:euh, eigenlijk als je de gewone PHP install volgt instaleert deze zichzelf binnen IIS (o fis et nu ISS??).

<html>
<head>
<?php
if(isset($var1))
{$out1=$var1;}
else
{$out1="Empty";}
?>
<title>--Doc--</title>
</head>
<body>
<a href="doc.php?var1=boe">tada</a><br><br>
<h1><?php print($out1)?></h1>
</body>
</html>
ru`orez zei:gelieve de regels van dit forum even door te nemen. Dit kan je hier doen. Bij deze ontvang je ook je eerste usernote.
mr magic zei:ja sorry voor titel
maar in ieder geval bedankt ookal heb ik wel een extra vraag
heb nu IIS eraf gesmeten en WAMP erop gezet, maar het simpele bestand wat ik gemaakt heb, en wat online werkt, werkt niet op die server
Code:<html> <head> <?php if(isset($var1)) {$out1=$var1;} else {$out1="Empty";} ?> <title>--Doc--</title> </head> <body> <a href="doc.php?var1=boe">tada</a><br><br> <h1><?php print($out1)?></h1> </body> </html>
dus wat kan ik hieraan doen??
BertG zei:Wel ja, die out is leeg en gaat dus niet veel geven eh...
en die "Empty" krijg je niet te zien op je pagina aangezien hij in je header zit...
Kijk es naar je source!