DJ_Trash zei:
das reden nr 1 wrom ik ni meedoe
waarschijnlijk wint de walpaper met het "coolste" random 3d vromkes-door-elkaar-gesmeten werkske zodat er 1000000 zijn.
Of de wallpaper me een babe en een 13373 doch oncreative slagzin erbij.
dat stoorde me vroeger ook wel eens, en als er dan eens een iets dergelijks werd georganiseerd en gfx-crew werd buitengelaten was dit bijna idd zo. (om maar te zwijgen van deelse rip-off werkjes die zo in de wallpaper galery kwamen)
Na een kleine opmerking van de gfx-crew toen werden deze erbij betrokken en werd er democratisch gestemt, met argumenten/reden waarom die persoon of dat werkje een vote kreeg. (tuurlijk speelt persoonlijke smaak ook een kleine rol)
maar to the point, wees gerust dat ze zo neutraal mogelijk voten.
3D abstract of babes compil werkjes zie ik dan niet snel met de hoofdprijs gaan lopen.
het enige is dat natuurlijk HEEL telenet crew stemt wat favo stemmen nooit uitsluit, stoort dat je - neem dan nooit aan enige contest deel want dat is bijna schering en inslag bij de iet meer grafische of creativere contests.
wat ik in veel van die werkjes gezien mis is jammer genoeg creativiteit over onderwerp
een werkje als systemlord zal imho voor DEZE wallpapercontest nooit winnen, heeft niets te maken met XBOX, of met TELENET of met GAMEN.
die dat deze 3 elementen kan combineren en iets knap als output heeft hoort bij de kanshebbers.