Archief - Q: Vraagprijs website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.kw

Legacy Member
killgore zei:
veel mensen ...

Veel mensen die juist gaan sporten, zeker in het geval van zo een minder populair iets (weinigen kennen grote tennisclubnamen) gaan af op een facade. En als naast een degelijke inhoud dit nog eens mooi gepresenteerd wordt zullen die zeker en vast sneller kiezen voor die club.

inhoud is dus ook nog altijd nodig he :p, typen: "we the pwnz0r tennissers, j0in US" zal niet werken vrees ik :).
:offtopic:

Rvl

Legacy Member
@ .kw: wa probeert ge eigelijk te bereike door altijd maar commentaar te geven op andere mensen die u eens kritiek hebben gegeven. Met deze laatste post en posts als "hopelijk wordt ik nu niet weer gebanned door bepaalde admins", en reply's in andere threads van u die enkel maar uitdagen.

blaZe

Legacy Member
Ik kies de tennisclub die de beste reputatie geniet,

Als je die kent op voorhand, true - helaas als je eerste stap om een tennisclub te zoeken via het internet is kan je moeilijk op reputatie afgaan.
een professionele site tov een amateur site is al 1 indicatie. (GEEN! garantie uiteraard)

waar de leukste mensen bij aangesloten zijn en

En hoe kan jij weten waar de leukste mensen zitten? Zelfs al ga je irl op een kennismaking is dat nog een vertekend beeld.

die het dichtst bij mijn woonst gelegen is.

clubA amateurs/slechte organisatie, heeft leuke mensen opt eerste zicht en ligt dichtbij.
clubB 'prof'/goede organisatie (ondersteuning), heeft leuke mensen maar ligt pakweg 5km verder.

dan nog kies ik voor clubB.

btw: het gaat eigenlijk nog steeds op een beoordeling via een search op het website en niet irl de clubs aflopen en bekijken/dagje doorbrengen.

Wie kiest er nu een sportvereniging op basis van usability regels op hun website.:help:

welke idioot koopt nu op een site met allerlei porno pop-ups / ongekende activex downloads etc. een iPod die 60% goedkoper is dan op erkende sites van verdelers?

wat ze JOU 'proberen' duidelijk te maken is niet dat een goede website het ultime criterium is over de beoordeling van een club/zaak maar 1 factor van de vele.

ik zoek op het internet info over een tennisclub, een duidelijke / mooie / functionele site met goede info gaat mij al sneller op bezoek krijgen om een bezoekje te brengen dan die fucking irritante amateursite met een flashintro van 5Mb zonder skip.

Als die clubB mij om een of ander reden NIET aanstaat zal ik alsnog naar mijn 2e keuze gaan en kan het daar mss wel ok zitten.
maar als clubB voldoet aan wat ik nodig heb is de kans groot dat ik niet verder zoek en clubA 1 lid minder heeft. (en dat mss ondanks zij ook alles konden bieden wat ik wou - buiten een oerslechte site).

marketing is een zeer belangrijke factor in nagenoeg ELKE sector en dan ga jij even vertellen dat eigenlijk een beetje flauwekul is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan