Lunake
Legacy Member
Voor diegene die het niet kennen:
http://www.lunake.be/upload.tmp/vegas6.0.JPG
programma om filmpjes mee te maken/bewerken.
nu is mijn vraag, waarom kan ik een .avi van Hans Teeuwen hierin niet openen?
allé, gaat wel, ma 't lijkt alsof daar ne bescherming opzit ofzo? :\ alle die doet gans raar enz.. bij ander filmkes heb ik dit niet.. tenzij ik zo ne echte film open..
kzou daar stukjes uit willen enz..
note: tis nie zo een dwaas filmpje van hans teeuwen van 10 min, tis ne echte full van een van zijn optredens in Xvid..
(en tligt nie aan het feit da het in Xvid is)
is dit niet mogelijk? :\
tx
http://www.lunake.be/upload.tmp/vegas6.0.JPG
programma om filmpjes mee te maken/bewerken.
nu is mijn vraag, waarom kan ik een .avi van Hans Teeuwen hierin niet openen?
allé, gaat wel, ma 't lijkt alsof daar ne bescherming opzit ofzo? :\ alle die doet gans raar enz.. bij ander filmkes heb ik dit niet.. tenzij ik zo ne echte film open..
kzou daar stukjes uit willen enz..
note: tis nie zo een dwaas filmpje van hans teeuwen van 10 min, tis ne echte full van een van zijn optredens in Xvid..
(en tligt nie aan het feit da het in Xvid is)
is dit niet mogelijk? :\
tx