eL MueRTo
Legacy Member
ik heb es geprobeerd de layout van een website te maken via photoshop, hier het resultaat.
het is vrij simplistisch om het te leren
maar wat moet ik nu doen? ik heb es gesliced via imageready en daar dan eens de html-code van overgenomen. het probleem hierbij is natuurlijk de 2 witte balken aan de zijkant. hoe zou ik deze het best wegkrijgen?
het is vrij simplistisch om het te leren

maar wat moet ik nu doen? ik heb es gesliced via imageready en daar dan eens de html-code van overgenomen. het probleem hierbij is natuurlijk de 2 witte balken aan de zijkant. hoe zou ik deze het best wegkrijgen?
