Archief - Q: reclame campagne

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XantiX

Legacy Member
Ik ben bezig met het uitdenken van een soort reclamecampagne voor een drukkerij. Ik zou als eerste doelgroep feestgangers willen aanspreken. Ook zou ik graag met dieren werken. Ik dacht bv aan een zielige hond met een feestjehoedje op met daarboven "Flyers nodig?". Ik weet niet of dit een geweldig idee is, maar ik denk dat het wel zou aanslaan. Toch wou ik de meningen en ideeën eens horen van "professionele" designers.:)

Dus als je wil laat dan je ideeën maar horen!

V!$u4L

Legacy Member
Ik denk niet dat het gaat inslaan... Dieren zijn een goed vertrekpunt, maar om echt creatief te zijn, heb je meer nodig dan een hoedje. Je hebt een serieus beter idee nodig, onderschat de moeilijkheid ervan niet. Een hond linken met een drukkerij en feestgangers ligt niet zo voor de hand. Nu lijkt het wat knullig. :)

De lijn waarnaar je denkt, maar waar ik je niet naar stuur.

XantiX

Legacy Member
Ja die zijn wel beregoe gevonden. Ik ben natuurlijk niet zo getalenteerd als heel de marketing afdeling van Land Rover :)
Toch bedankt voor de tip!

tomh

Legacy Member
olifanten die met un slurf op een blad papier ofzo CMYK kleuren spuiten.. kwee nie :p

dOmme zEbra

Legacy Member
haha :D

tbh, ik denk niet dat een "professionele" designers u hier gratis een goed idee gaat weggeven :)

VergeX

Legacy Member
Foto van waterende hond die dan bepaalde kleuren laat lopen? ( Om op tomhuveners zijn idee in te spelen ;) )?

frenzal

Legacy Member
ala ipod:
C, M of Y achtergrond, zwart manneke die iets doe met drukwerk (wit)

niet bijsterend origineel, maar het idee van al die honden doet me aan slechte hallmark verjaardagskaartjes denken :)

hyver

Legacy Member
gooi er nog een hakenkruis, mickey mouse, madonna met blote tetten en een afbeelding van de profeet bij.
wedden dat het inslaat?

Conqie

Legacy Member
een kat op de Mona lisa met verf op de pootjes, en verpotjes er naast (de kat heeft het dus "gemaakt")

"We might not look like a real printing center but we are!"

tomh

Legacy Member
of ne plotter,
aan de achterkant ziet ge zo ne 3d olifant ofzo staan die in de plotter word getrokken, en aan de voorzijde komt hij er 'plat, op een a0 / ... uit,
'wij drukken alles(samen)' :p

ravenslayer

Legacy Member
als ge nu eens een blad neemt en onderwerpen opschrijft
neem als kernwoord, feestgangers en schrijf alles op wat in je opkomt doe dat dan ook voor drukkerij en mss ook voor dieren.

probeer dan links te zoeken tussen die 3 pagina's en wie weet kom je zelf nog op een leuk idee :)

Xavez

Legacy Member
Sidenote: sinds wanneer heeft het werkwoord "inslaan" er een betekenis bij gekregen? =].

En niet dat ik de moeilijke weer wil uithangen maar ik zou niet te veel ideeën geven. Makes you feel like a complete idiot, should he put them into practice :).

tomh

Legacy Member
iets 'inslaan' als een bom.. een geweldig succes, heeft altijd al bestaan.
en nee, ik voel me geen idioot om die jongen wat ideekes te geven..

Xavez

Legacy Member
"Inslaan als een bom" is dan ook een gezegde. Inslaan is een werkwoord en kan op zich niet in die context of met die denotatie gebruikt worden. Tenzij er sprake zou zijn van dichterlijke vrijheid, maar dat is hier niet het geval denk ik ;-).

tomh

Legacy Member
ik denk dat ondertussen iedereen weet dat je letterkunde doet.;)
en ik denk dat je zelf ook snapte wat hij met inslaan bedoelde :p
ma swat,
khoop da ge die ideekes hier wa hebt kunnen gebruiken voor u brainstorming :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan