Marcquez
Legacy Member
Ik zit nu ook in mijn eerste jaar IPO,Jixop zei:De voorbeelden die ze tonen zijn natuurlijk de beste en veel mensen denken dan "zo goed zal het mij nooit lukken" en bollen het af. Maar uiteindelijk zijn ze vrij mild!
maar ik vind die mannen nu ni echt zo mild als gij zegt.
Elk van mijn isomo ontwerpen hebben een F gekregen, en ik zou begot niet weten waaraan dak da verdien heb.
Kzou beter is gaan babbele me den Boudewijn
Mijn tekeningen zijn dan weer wel goe, ligt enkel aan die isomo ontwerpen.
Maar kvind de richting echt nog plezant.
Twordt wel zwaar als ge vanalles begint uit te stellen zodat alles zich vlak voor nen deadline opstapeld.
We hebben ook veel les ivg met andere richtingen (zelfs meer dan farmacie van vorig jaar
), maarda komt door al die praktijkvakken, die veel tijd in beslag nemen.Khoop da ge een goei keuze maakt en dak u ier volgend jaar zie rondlope

)
