-=EC=-Lt_Winters
Legacy Member
Hey,
Ik heb met nero vision express een slideshow gemaakt en op CD gebrand, maar de kwaliteit op tv is bereslecht. Kan dit met één of ander configuratie aanpassing van het programma nero vision express verbeteren of heb ik een ander proggy nodig?
thx 4 the info...
Ik heb met nero vision express een slideshow gemaakt en op CD gebrand, maar de kwaliteit op tv is bereslecht. Kan dit met één of ander configuratie aanpassing van het programma nero vision express verbeteren of heb ik een ander proggy nodig?
thx 4 the info...