[email protected]
Legacy Member
Hey, ik zit met een probleem met een phpbb2 forum.
Ik als beheerder geraak niet meer op het adminpanel van het forum.
Nu zou ik het forum er opnieuw opzetten, maar ik vroeg me af of het mogelijk is de topics en de memberlist enzo te saven? Zoja, zou iemand me kort kunnen uitleggen hoe dit werkt? Zou wel manueel moeten gebeuren via ftp en niet via het niet werkende adminpanel.
Alvast bedankt
Ik als beheerder geraak niet meer op het adminpanel van het forum.
Nu zou ik het forum er opnieuw opzetten, maar ik vroeg me af of het mogelijk is de topics en de memberlist enzo te saven? Zoja, zou iemand me kort kunnen uitleggen hoe dit werkt? Zou wel manueel moeten gebeuren via ftp en niet via het niet werkende adminpanel.
Alvast bedankt


. Ik heb niks gedaan. Toen ik op een dag me inlogde en naar AdministrationPanel wilde ga kon hij dit niet weergeven. Index.php kan hij niet vinden. Heb index.php er al eens opnieuw opgezet maar werkt ook niet.