Archief - Q: photoshop > Mirror/Watereffect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EoS^

Legacy Member
ik wil graag een Mirror / Watereffect in photoshop creëren zoals de naam van DJ DARK-E op zijn site

http://www.dark-e.net/

weet er iemand hoe ik dat doe , ik weet wel wel afbeelding 2 keer maken omdraaien en dan .....

ZeeraaR

Legacy Member
Als ik kan vertrouwen op mijn gezond verstand
-duplicate layer
-flip vertical
-verschuif naar onder
-leg er een mask over
-gebruik een gradiant als mask

*edit*
Gorgle

blaZe

Legacy Member
ZeeraaR zei:
Als ik kan vertrouwen op mijn gezond verstand
-duplicate layer
-flip vertical
-verschuif naar onder
-leg er een mask over
-gebruik een gradiant als mask

*edit*
Gorgle

tja, vrij voor de hand liggend.
en dat weet onze verkoper van zijn (uberknappe waar niemand commentaar moch opgeven) 'website layout' niet eens?...

EoS^

Legacy Member
blaZe zei:
tja, vrij voor de hand liggend.
en dat weet onze verkoper van zijn (uberknappe waar niemand commentaar moch opgeven) 'website layout' niet eens?...


oooh , ik weet ook 1ding niet, kan meneerke daar ni tegen ofzo , get a life joeng . ga u bezig houden met schoolke . Ik doe photoshop voor de fun , ik kan altijd bijleren ,mor gij weet percies weer alles he grave

dresse

Legacy Member
ik snap blaze zen comment niet maar ik denk persoonlijk dat ge dan meer als1 ding niet weet als ge ni zelf achter deze techniek kon komen :)
das toch wel de absolute basis van photoshop denk ik...

en ik denk eigenlijk dat blaze al een tijdje niet meer naar school gaat :)

Holy Paladin

Legacy Member
ge moet bij eos^ is find more posts from user ofzo doen, na ff ziet ge wel, is vrij grappige thread
(als ge wilt weten wat blaze bedoelt)

Floyd

Legacy Member
Gaan we ons nu ook al bezighouden met "die jongen is vroeger stout geweest, hem help ik niet hoor!"...

Layer kopieren, verticaal flippen, voor de helft selecteren, feather op zetten (in vb van op die site zal dat 50px geweest zijn of zo) en op delete duwen. (is een manier)

blaZe

Legacy Member
Floyd zei:
Gaan we ons nu ook al bezighouden met "die jongen is vroeger stout geweest, hem help ik niet hoor!"...

Layer kopieren, verticaal flippen, voor de helft selecteren, feather op zetten (in vb van op die site zal dat 50px geweest zijn of zo) en op delete duwen. (is een manier)

het was omdat die 'joeng' totaal gene comment kon verdragen op een volgens hem zo leete layout dat em er zeker wel 20 euro voor zou krijgen.

en dan zien om hier zo iets eenvoudig te komen vragen met google nog eens zo kortbij.

ge kunt idd altijd bijleren (en zeker ook ik)
dus volgende keer als men u comments geeft, gewoon slikken en ja knikken.
anders blijft ge met u dialectje op dit niveau hangen.

EoS^

Legacy Member
blaZe zei:
het was omdat die 'joeng' totaal gene comment kon verdragen op een volgens hem zo leete layout dat em er zeker wel 20 euro voor zou krijgen.

en dan zien om hier zo iets eenvoudig te komen vragen met google nog eens zo kortbij.

ge kunt idd altijd bijleren (en zeker ook ik)
dus volgende keer als men u comments geeft, gewoon slikken en ja knikken.
anders blijft ge met u dialectje op dit niveau hangen.


ik slik ni en knik ni ja , alsk comentaar heb heb ik het recht omdat te geven .

EoS^

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ge moet bij eos^ is find more posts from user ofzo doen, na ff ziet ge wel, is vrij grappige thread
(als ge wilt weten wat blaze bedoelt)


ik denk dat ik in die thread redelijk rustig ben gebleven , mor als hij constant achter men gat blijf surfen en comment geeft op alles wat ik te zeggen heb , vind ik dat vrij laag van onze ( Volwassene ) .

blaZe

Legacy Member
u zo pientere opmerking op iemand die iets zocht.

https://www.beyondgaming.be/forums

wat zeg je daar? Google is je vriend? :)

en jouw reactie in die thread waarbij ik tegen iemand anders sprak in mijn slechts 2e reply.

wilt er iemand den topic opkuisen , want deze ( Blaze ) hangt hier wel mijn voeten uit . tis geen site-check dus houd gewoon u mond .

straf, 1 reply waarbij ik uit wat brol je probeert door te verkopen en tis precies of ik da heel spel had volgespammed met flames?

jouw reactie op de andere...

ik heb geen off-topic comments nodig
ik heb u onnodige commentaar niet nodig
zwijg nu eens , ga zwammen ofzo

het lijkt me heel duidelijk wat voor een leugens ge verkoopt of dingen herdraait.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan