Conspectus
Legacy Member
Velen onder ons willen wel eens een dag op zoek naar photo opportunities maar komen daar niet toe. We hebben allemaal wel een paar interessante locaties in ons achterhoofdetc...
So this is my proposition: Nu is het blok/examens enzo... maar waarom gaan we in het voorjaar niet eens met een paar man van dit forum op trot? Ik vraag m'n ouders of ik de gezinsauto eens een dagje mag lenen, we spreken af in het station van Kortrijk en we rijden. Er kan 3 man mee, of 4 als je het ni erg vindt om op elkaar gedrukt te zitten en iedereen mag suggesties doen over waar we naartoe rijden. We delen de Diesel en iedereen heeft er voordeel bij. Tzou ook eens een opportunity zijn om realtime in discussie te gaan over onderwerpen ofzo... whatever ik moet de voordelen waarschijnlijk niet uitleggen
.
Wat denken jullie?
So this is my proposition: Nu is het blok/examens enzo... maar waarom gaan we in het voorjaar niet eens met een paar man van dit forum op trot? Ik vraag m'n ouders of ik de gezinsauto eens een dagje mag lenen, we spreken af in het station van Kortrijk en we rijden. Er kan 3 man mee, of 4 als je het ni erg vindt om op elkaar gedrukt te zitten en iedereen mag suggesties doen over waar we naartoe rijden. We delen de Diesel en iedereen heeft er voordeel bij. Tzou ook eens een opportunity zijn om realtime in discussie te gaan over onderwerpen ofzo... whatever ik moet de voordelen waarschijnlijk niet uitleggen
.Wat denken jullie?

.