blackman
Legacy Member
ik heb dus een probleem.
als ik telkens met de world editor van morrowind werk moet ik telkens als ik iets opslaag het onder een andere naam doen omdat er altijd opkomt :
file:dajean-2 is a masterfile or is already in use, use another file to save.
maar dit word wel irritant om aan iets te werken voor 5 dagen en dan telkens 5 dingskes aant te vinken voor je kunt verder doen. heeft iemand een manier om dit te omzijlen/files bij elkaar te voegen?
als ik telkens met de world editor van morrowind werk moet ik telkens als ik iets opslaag het onder een andere naam doen omdat er altijd opkomt :
file:dajean-2 is a masterfile or is already in use, use another file to save.
maar dit word wel irritant om aan iets te werken voor 5 dagen en dan telkens 5 dingskes aant te vinken voor je kunt verder doen. heeft iemand een manier om dit te omzijlen/files bij elkaar te voegen?
